Hoi meiden, Vandaag 4 positieve testen 3 van sensitest en 1 van de apotheek (niet op foto). Allemaal een 2e streepje... Allemaal binnen 2 minuten. In het echt zijn ze ook echt roze, zelfs manlief ziet het. Daarna een clearblie digi zonder weekindicator gedaan en die geeft niet zwanger aan????? Ik snap het niet meer... Wat denken jullie?
Heb je de cb digi laat op de dag gedaan? Veel gedronken van tevoren? Kan invloed hebben natuurlijk... Misschien morgen ochtend met eerste plasje nog een keer testen?
Deed de cb er lang over voordat er stond niet zwanger? Misschien ben je net te vroeg geweest of idd geen geconcentreerde urine. Je streepjes zijn duidelijk vindt ik
Laten we niet gelijk meer zorgkosten maken maar beginnen met de cb te herhalen over 2 dagen... een beetje geduld is lastig maar wel handig
Ja heb hem pas om 9 uur vanavond gedaan... Dom dus, ik zal hem morgenochtend nog een keer doen. Toch fijn dat jullie ze allemaal positief beschouwen (heb er zelfs water doorheen laten lopen om te kijken of ze bleven staan haha). Ben al wat geruster.
Vind je testjes wel positief. Maar de cb zonder indicator heeft volgens mij meer hcg nodig dat die met indicator. Ik zeg voorzichtig gefeliciteerd
Die met indicator heeft minder hcg nodig want die rekent al vanaf 3 weken.. die zonder indicator geeft pas vanaf 4 weken zwanger aan dus minder gevoelig. . Behalve als je heel snel en heeeeeel veel hcg aanmaak haha Gefeliciteerd met je zwangerschap
Ulgh ja weer getest. Ga zo de huisarts bellen. Kan niet geloven dat ik gister 4 positieve testen in handen heb en de digitale negatief aangeeft haha. Maargoed ik test veelste vroeg
Waarom ga je de ha bellen? Mooie streepjes al voor de tijd dat je zwanger bent! Over een paar dagen nog een digitale doen dan staat er vast zwanger.
Als ik zo naar je testen kijk denk ik dat je gewoon te vroeg bent voor de digi. (zonder de indicator)
de persoon die deze 'tip' gaf, woont in BE (net als ik)... en in BE is het heel normaal dat je naar ha gaat voor een bloedtest... een bloedtest liegt niet, een zwangerschapstest (heel) soms wel
Zou nu niet de huisarts bellen hoor. Je zit nog voor Nod. Als ik huisarts was zou ik je zeggen maar even tot na nod te wachten en dan nog is te testen. De huisarts ziet alle vroegtesters al aankomen.
Ik zie je lijntjes ook duidelijk Zou inderdaad even afwachten. Denk dat je nog te vroeg bent. Zenuwslopend ik weet het.... hoop dat je snel duidelijkheid hebt. Ik heb eerst met kv getest en na 3 dagen pas een cb gedaan misschien stelt het je gerust