Zwanger of niet

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Pasteitje, 13 nov 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Pasteitje

Pasteitje Lid

13 nov 2013
    35
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo allemaal ik hop dat jullie mij kunnen helpen ik en mijn man hebben besloten om voor een 2e kleine te gaan ik ben 21 oktober gestipt met de pil en 25 oktober ongesteld geworden dit was de 28e weer over en zijn we vol gaan klussen nu precies een week geleden kreeg ik enorme buikpijn zelfs met hoesten en niesen kreeg erg hoofdpijn en was honds moe ik ben naar de dokter gegaan en die heeft mij nagekeken en die vermoede we en zwangerschap en dan dat die buikpijn bandenpijn waren ik moest een bloed onderzoek doen maar die was negatief heb zelf ook een test gedaan en ok negatief nu hebben we gisteren weer sex gehad en toen ik daarna naar de wc ging had ik roZe verlies ik schrok wel ook heb ik sinds 3 dagen meer last van m'n borsten beetje gespannen steken af en toe en ook een soort spierpijn in m'n borsten alles wijst op negatief maar ik weet t niet t lijkt er allemaal wel op wie kan mij helpen groetjes

2. xElles

xElles VIP lid

24 mei 2013
    9.575
    2.232
    113
    Dit is ontpillen denk ik!
    Ik heb er echt dik 3 maanden last van gehad en dacht elke dag dat ik zwanger was.. Maar hoort erbij hoor :) Heel normaal.

3. Pasteitje

Pasteitje Lid

13 nov 2013
    35
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik ben erbij vergeten te vermelden dat ik sinds 2 weken een hele moeilijke stoelgang heb en ontpillen ja volgens mijn dokter is t onZin omdat de hormonen vrij snel je lichaam uit zijn zegt hij ik weet t niet haha weet alleen toen ik de vorige keer gestopt was met de pil was is de eerste week al zwanger van mijn zoontje

4. xElles

xElles VIP lid

24 mei 2013
    9.575
    2.232
    113
    Nou, lijkt me niet dat het onzin is eigenlijk. Want super veel meiden hebben er last van. Mijn huisarts vertelde juist dat het wel door ontpillen kwam.
    Maar goed, ieder lichaam is anders natuurlijk :)

Je zult nog even moeten wachten om te testen en het zeker te weten.

5. Pasteitje

Pasteitje Lid

13 nov 2013
    35
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja ik weet t ook ni haha de 1 zegt dat t geen onzin is en de ander wel ik heb t bij de vorige niet gehad maar ik hoop dat jullie t wel weten hahaha

6. JJ1980

JJ1980 Niet meer actief

Als je 21 oktober bent gestopt, kun je nu echt nog niet positief testen, lijkt mij.
    Het ziet er eerder naar uit dat je pas je eispong hebt gehad.....

Deel Deze Pagina