Hallo, ik heb even een vraagje,misschien dat hier iemand het weet.. Ik had woensdag ongesteld moeten worden en heb gister een test gedaan,deze was negatief ..Ben nu nog niet ongesteld..Heb veel last van rugpijn en ook wat misselijk...Ook is mijn urine donkerder dan normaal. Weet iemand hier iets meer over? gr E
Over 1 week als je dan nog niet ongesteld bent nog een testje doen. Het kan zijn dat er nog niet zoveel hcg in je bloed zit maar dat je wel zwanger bent. Even afwachten dus.
Ben je misschien nog niet zo lang geleden gestopt met de pil? Dan kan het zijn dat je nog aan het ontpillen ben. Dan kan je cyclus dus langer zijn. Het kan ook zijn dat je nog net iets te vroeg heb getest. Net wat vruchtje zegt. Ik zou over een week nog een keer testen als je nog niet ongi bent geworden. Ik hoop voor je dat de test dan positief is.
Ik ben 4 maanden geleden gestopt met de pil, kan je dan nog steeds aan het ontpillen zijn? In ieder geval bedankt voor de reacties.. Volgende week nog maar eens testen dan,spannend.... gr e
ff een vraagje ik ben vanaf vorige maand gestopt met de pil,verlies veel afscheiding en ongesteld wordt ik niet, de enne keer is het witte afscheiding dan weer doorzichtig, ik haal woorden door elkaar,gevoelige borsten. misselijk s'ochtends, trek in eten dan maak ik het en dan hoef ik het niet meer... houd mijn lichaam me voor de gek of ben ik zwanger of aan het ontpillen, kan iemand me helpen groetjes paula
De enige manier om erachter te komen is natuurlijk een test doen, maar ik had bij het ontpillen en heel veel klachten die overeen kwamen met een zwangerschap. Ik zou er dus toch een beetje op rekenen dat het gewoon ontpillen is. Succes!
ik mag me over 4 dagen testen maar heb 2 en heel licht bruin rose steepje gehad met afvegen beetje raar om op te schrijven ben steeds dizzy heb gevoelige borsen en had gister avond pijn onder mijn navel en ben steeds missleijk met vlagen dus bij mij is het ook spannend ben 3 maanden geleden gestopt met de pil dus ik hoop dat het raak is maar reken gewoon op de duivels gr
dank je wel, ik heb ook last dat ik veel naar de wc moet en rondere buik en af en toe harde buik af en toe ongesteldheidkrampen maar ik wordt het alleen niet.en knorrent gevoel terwijl ik net heb gegeten
heb ha gebeld en moet morgen naar het ziekenhuis om bloed te laten prikkenom uit te sluiten of ik zwanger ben of niet