Hallo, in nov heb ik een eug gehad. Mijn cyclus was onregelmatig, had dus geen idee hoe lang ik zwanger kon zijn. Echo gehad hierop was volgens de echomevrouw niet meer dan 4 weken van te maken. (terwijl ik 2 weken eerder positief testte) Direct na de echo bloedverlies en 10dagen later controle echo, alles schoon. 2 dagen later, flauwgevallen, alle toeters en bellen met de ambu afgevoerd en eileider en heel veel bloed operatief verwijdert Als ik alles zo bereken zou ik ong 7 weken een "verkeerde" zwangerschap gehad. ---------- Nu ben ik na de bloeding van voor de operatie (dus van 2 tot 10 nov) niet meer ongesteld geweest. Gisteren een positieve test (met kerst nog niet) Nu wil het dus dat ik ontzettende rugpijn heb sinds 3dagen, alleen aan de linkerkant en alleen bij zitten of liggen. (links heb ik nog een eileider) Ook let ik nu natuurlijk op allerlei kwaaltjes en pijntjes. Ik voel mn eileider of eierstok links heel goed nu. Rechts voel ik niks. Mn baarmoeder voel ik ook. Moet ik me zorgen maken of kan het als t zo pril is nog geen kwaad? Ben heel bang dat t weer mis is. Kan t pas knappen als t rond de 7-8weken is? De gyn zei in nov, dat als ik zwanger zou worden ik rond de 6 weken moest bellen voor een echo. Kunnen ze van te voren echt niet zien of t goed of niet goed is? Hopelijk zit dit ukje goed, maar maak me zorgen! Groetjes InLove
hoi ik snap dat het spannend is voor je. Het is echt afwachten nu, voor 6 weken zie je weinig, het zou eventueel bij 5,5 week kunnen, zo'n echo. Dan zie je meestal wel een zwangerschapsring en kun je ook lokaliseren of die in de baarmoeder zit. Mirjam