De afgelopen twee maanden had ik een cyclus van 28 dagen, volgens dat schema had ik afgelopen woensdag ongesteld moeten worden. Het afgelopen half jaar heb ik echter ook een paar keer een cyclus van 30 dagen gehad. Dit keer had ik het idee dat mijn eisprong iets later in de week was, dan zou het kunnen zijn dat ik bijv mor.gen nog ongesteld wordt. Maar... Al een paar dagen zere borsten en vorige week vrijdag had ik een vreemd soort hele lokale kramp in mijn onderbuik... Beetje zelfde plek als waar ik mijn eisprong wel voel, alleen voelde dit wel anders. Zou dat dan misschien een innesteling kunnen zijn geweest? Zou ik nu al kunnen testen of zal ik toch nog even het weekend afwachten? Die testen zijn ook niet gratis... Heb digitale van clear blue omdat ik nog van mijn eerste zwangerschap weet dat ik gestoord werd van die lijntjes, dus gewoon duidelijke taal! Drie voor 15 euro. Maar ben ook zooooo benieuwd... Wat zouden jullie doen?
Ik meende dat het tegenwoordig niet meer uit maakt of je 's morgens of 's avonds test... Maar dat is dus wel zo?
Er staat in de bijsluiter dat je hem op elk moment van de dag kunt doen vanaf de dag dat je ongesteld zou moeten worden..
Haha ja ik voelde wat dringen... Van de stress twee minuten boven mn opvangbakje gehangen, maar goed er kwam wat uit.... En binnen een minuut: ZWANGER!!! Over een half uurtje komt mn vriend thuis, test ligt op de keukentafel..
Dank jullie wel Kan het nog niet helemaal geloven Krijg ook even geen chipje meer weg... Is dan weer niet zo erg... Eng hoor! Veel enger dan bij de eerste...gek he