Ik heb sinds vanmiddag erg last van lage rugpijn.. kan niet meer rechtop staan, een soort kramp. ik ben net bij de vk geweest en de echo was verder goed. ik ben nu zelfs zittend aan het koken. meer mensen daar last van? Hoort het erbij of zal het toch niet goed zijn?
Meis, wat vervelend voor je dat je zo vreselijk onzeker bent! Maak je geen zorgen, hoe vervelend ook, rugpijn kan in de hele zwangerschap voor komen, het zij onder invloed van hormonen, het zij door de zwaarder wordende buik en verkeerde houding. Dit heeft niets te maken met of het misgaat hoor!
Bedankt voor je reactie. Ik moest eigenlijk vanavond werken maar heb me net ziek moeten melden ik ga zo even in bad misschien helpt dat.
Heb ik ook zo af en toe, meestal als ik veel heb gestaan (maar ook als ik onderuitgezakt op de bank heb gezeten ). Niks om je zorgen over te maken, hoort erbij heb ik me laten vertellen door de gyn.
Gelukkig! Bedankt! ik werk ook onregelmatig en slaap weinig door de wisselende diensten, dus ga zo even in bad en maar is vroeg naar bed.
ik heb ook hele erge lage rugpijn gehad tot week 10 ongeveer. daarna werd het minder. het deed echt ontzettend pijn. werd er soms ook een beetje bang van maar heb t al mijn zwangerschappen gehad.
Ik heb de laatste weken in de avond rugpijn. Weet niet of het lage rugpijn is. Het zit eigenlijk ook wat meer naar boven. Ik heb het als ik langere tijd sta (tijdens het koken, afwassen en strijken). Het helpt als ik voorover buig. Maar alles is goed met mijn kindje, dat schopt erop los.
Bedankt! Bij mij gaatbhet inderdaad ook beter als ik even voorover buig. en vooral inderdaad met koken aan het eind van de dag. Ik heb nu een stoel bij het aanrecht staan dat helpt ook wel wat.