ladys Heb afgelopen weken al meer forums gehad met deze vraag maar vanmorgen heb ik een kv test gedaan met een heel licht streepje inimini.. heb hem erbij gevoegd. wil graag reacties wat jullie denken want ik weet het niet meer!
Ik heb 1 keer deze testen gebruikt maar zag ook steeds een streepje, terwijl ik niet zwanger was. Ik vertrouw deze testen dus niet meer!!
Haal gewoon ff een action test. 2 voor 1,50 euro. Ik zie wel iets, maar heb geen ervaring met deze testen en weet dus ook niet hoe duidelijk het "moet" zijn bij een prille zwangerschap
Heb er 2 gedaan. Deze is van vandaag en die andere van vorige week.. Die van vorige week stond niks op. Heb deze test ook bij me vorige zwangersschap gebruikt en werkte prima. De cb testen digitaal namen ook steeds meer kleur. Ik weet het ook niet meeer!!!
Ik zie een pennestreep en dat is in veel gevallen negatief. Doe eens een CB Digitaal als je zo twijfelt. Dat is zo'n test die met tekst aangeeft zwanger/niet zwanger + eventueel het aantal weken. Heb je gelijk duidelijkheid! Geen streepjesgetuur. Geen getuur of er al dan niet een correct plusje staat. Ik denk dat dat in jouw geval het beste is. Twijfel je dan nog? Huisarts bellen en vragen of die een bloedtest bij je willen doen. Of zelf een verloskundige bellen om te vragen of je (op eigen kosten) een echo mag laten maken.
deze had ik ook ooit, zo'n dunne streep is negatief. dat staat als het goed is ook in de bijsluiter digitale hoeft niet, je kunt anders ook nog de 2 voor 5 euro van de kruidvat kopen. is wat goedkoper. denk dat dit vrij duidelijk negatief is (helaas ook ooit zo blij geweest met niets, was gewoon negatief zoals ik al zei)
Dat dunne streepje is het randje onder het witte papiertje. Dat is niet het streepje dat je zou moeten zien, dit is net zo dik als de teststreep. Sorry.
Dames, Clear Blue heeft wel meer HCG nodig in je urine dan de kruitvat testen dacht ik hoor! Ik heb een test gedaan toen ik 4 dagen over tijd was, toen was de kruitvat 2v5 erg duidelijk, en de CB digitaal gaf ook 2-3 weken zwanger aan. Maar voor je NOD testen met digital is volgens mij niet aan te raden!! Deze testen Met + en - vindt ik ook niks zelf..
ik vind deze testen echt vreselijk. Ik heb altijd de 2voor 5euro testen, de action of de sensitest dipsticks gebruikt. Nooit een tuurstreepje gehad of indroger (sensitest beweren zelfs geen indrogers te krijgen) Ik zou over een paar dagen nog eens testen, ik weet niet hoever overtijd je bent, anders zeker een week wachten
Ik heb geen idee ben 12 weken bevallen en werd maar niet ongesteld! Als ik zwanger Zou zijn zou het condoom lek zijn.
ow dan denk ik niet dat je zwanger bent. Hormonen zullen er nog voor zorgen dat je niet ongesteld wordt dat kan lang duren (meestal zonder borstvoeding wat eerder) De hormonen die mss nog in je lichaam zitten kunnen ook nog vals positief aangeven. Anders even met de huisarts overleggen, ik mocht al met de pil beginnen zonder dat ik ongesteld was geweest na de eerste omdat ik maar niet ongesteld werd. Als je geen pil wil dan ook even overleggen hoe wat waar, daar is de huisarts tenslotte ook voor.
Heb het idd met dokter besproken. Hij vond me baarmoeder nog wat groot en was een grote kans op zwangerschap. Het hormoon is al uit het lichaam vertelde hij. Dus ik ga zondag of maandag nog maar eens testen.
als je zondag of maandag nog eens gaat testen neem dan inderdaad zo'n clear blue digital. heb je gelijk duidelijkheid. en volgens mij kan het best zijn dat je na 12 weken nog niet ongesteld bent geworden. je hele hormoonstelsel moet zich toch weer aanpassen aan de nieuwe situatie.
Omdat het dubbel plaatsen van onderwerpen niet is toegestaan sluiten we dit topic. Het andere topic bij 'ovulatie- en zwangerschapstesten' blijft open. Met vriendelijke groet, Beheer Zwangerschapspagina.nl