hoi dames, ik ben 10 of 11 dpo en heb met middagurine (wel redelijk geconcentreerd) getest vandaag met een z&k uiterst gevoelige dipstick. Foto is pas bijna 2 uur na test genomen, maar op de foto ziet het eruit zoals het na 5-10 minuten in het echt eruit ziet. In het echt ziet het nu na 2 uur eruit als een duidelijke streep. wat denken jullie?
julia!!! fijne vakantie gehad gefeliciteerd meis! dat ziet eruit als mijn test van gisteren jij bent zwanger!! woohoo! en nog zo ver voor je NOD. (zouden het er dan toch 2 zijn )
hoi dames, bedankt voor jullie (snelle) reacties, heel lief! Was eerlijk gezegd nog niet overtuigd maar heb vanochtend nog 2 testen gedaan, 1 dipstick en 1 midstream, allebei positief. midstream foto is na 10 min genomen, was meteen duidelijk. de 2 dipsticks zijn iets later op foto gezet en zijn net als gister nog niet heel duidelijk maar ook wel begrijpelijk zo vroeg. nu maar afwachten of alles goed gaat....
hoi dames, voor wie het leuk vindt om te horen hoe het verder gaat: vanochtend nog een serie aan testen gedaan (jaja ik weet het... en nou hou ik op ) op de foto's is te zien: 1: z&k ultragevoelige dipstick: 11, 11.5, 13.5 dpo 2: z&k ultragevoelige midstream: 11, 11.5, 13.5 dpo 3: k2v5: 13.5 dpo 4: clearblue: 13.5 dpo helaas geeft die laatste 1-2 weken aan (had gehoopt misschien 2-3 omdat ik al zo vroeg een positieve test had), maar de anderen lopen mooi op, dus ga er nu maar van genieten bedankt voor het meekijken dames en hopelijk voor de nog niet zwangeren snel een positieve test!