sensitest pro

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door jipje, 1 mei 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. jipje

jipje Fanatiek lid

9 feb 2011
    1.452
    96
    48
    Hoi dames,

Wij willen graag een broertje of zusje voor ons dochtertje!
    Nu zijn we bij ons dochtertje zwanger geraakt via icsi, wat best lang geduurd heeft dus de kans dat het op de natuurlijke manier lukt is heel erg klein, toch willen we het tot januari proberen of het zo mag lukken.. de reden waarom we nog niet aan icsi beginnen is omdat het heftig is geweest en ik nog even geen gerommel aan mijn lijf wil hebben.
    Omdat ik in het verleden nooit duidelijk een piek kon vinden met een ovulatietest heb ik nu de sensitest pro besteld, deze zou gevoeliger zijn?? Ik voel mijn eisprong wel altijd heel duidelijk maar dan ben je in principe te laat..
    heeft iemand ervaringen met deze ovulatietest? Of iemand die ook nooit knallers heeft/had..

groetjes,

Jipje

2. DarkAngel25

DarkAngel25 VIP lid

6 jul 2011
    7.732
    1
    38
    Ik heb wel gevoelige testen van sensitest gebruikt, en vond deze juist niet fijn. Ik had iets van 4/5 dagen lang een positieve test hiermee. Deze had ik een keer perongeluk besteld.

Eigenlijk gebruikte ik de gewone test van senitest, vond deze veel fijner. Als je t echt zeker wilt weten, kun je clear bleu ovulatie testen gebruiken naast de dipstickjes. dan hoef je geen streepjes te checken en te twijfelen. Dan is t gewoon smiley of geen smiley.

(leuke naam heeft je dochter!)

3. mariam1978

mariam1978 Actief lid

9 mrt 2014
    336
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi hoi, ik heb deze ook besteld. Ben benieuwd...

4. sophia1981

sophia1981 Actief lid

28 mrt 2014
    146
    0
    0
    Ik heb ze ook besteld, ben benieuwd :)

5. jipje

jipje Fanatiek lid

9 feb 2011
    1.452
    96
    48
    Ah oke! Laten jullie iets weten wat je ervaring is?
    @darkangel.. we hebben in t verleden die van cb gebruikt, idd erg makkelijk maar ook erg duur helaas.

6. nlovesn

nlovesn Actief lid

10 okt 2011
    437
    0
    16
    Ik had ze ook besteld :D mijn testen waren bijna op en had nog geen positieve ovulatietest gehad. Op de dag dat ze binnenkwamen had ik een positieve ovutest :p dus ben benieuwd of ik ze volgende ronde moet gebruiken

Deel Deze Pagina