Zwanger of niet

Discussion in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' started by MoussieLptje, May 6, 2014.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. MoussieLptje

May 6, 2014
    17
    0
    0
    Helmond
    Dit onderwerp zal hier wel vaker na voren zijn gekomen toch weet ik me even geen raad vandaar dat ik toch jullie reactie of ervaring of want dan ook wil ik zit nu in onzekerheid,en dat wil ik niet. Ik ben nu 6 dagen overtijd terwijl ik dat anders nooit heb soms wel 1 of 2 dagen maar normaal altijd op tijd nu heb ik 2 dagen geleden zo'n test gedaan van de kruidvat die was negatief nu heb ik vandaag weer een testgedaan van de kruidvat deze keer weer negatief nu is de vraag de kans dat ok zwanger kan zijn is die aanwezig of niet ik heb ook helemaal niet het gevoel dat ik mijn menstruatie moet krijgen nu heb ik wel pijnlijke borsten maar sommige zeggen dar t dat ook door de menstruatie ksn komen ik hoop op reactie

2. Evientje

Evientje Niet meer actief

Ik weet niet of je anticonceptie hebt gebruikt of wanneer je gestopt bent, het kan ontpillen zijn, het kan ook zijn dat je je ei later of nog niet hebt gehad? Gebruik je ovulatietesten?
    Heb hier op het forum ook al meerdere keren gehoord dat je een cyclus over kan slaan, of ineens een lange cyclus hebt.
    Wat is je normale cyclus?

3. MoussieLptje

May 6, 2014
    17
    0
    0
    Helmond

Hoi hoi ik gebruik geen olvulatietest misschien wel handig ik heb normaal gewoon cycles van 28 dagen mijn laatste menstruatie begon op 2 apr eindigde 6 april mijn eisprong zou toen 16 april zijn en slik de pil vanaf januari niet meer maar toch bedankt

4. Kittehs

Kittehs Niet meer actief

Ik zou er toch nog even een testje tegenaan gooien hoor! Over 2 dagen dan.

5. Rylie

Rylie VIP lid

Jun 14, 2010
    5,757
    490
    83
    Female
    Patissier
    Noord Brabant
    Ik denk dat het nog ontpillen is. Januari is nog niet zo lang geleden. Kan dan in 1 keer een langere cyclus tussendoor komen. Als je nu al een jaar gestopt was was het anders.
    Je kunt niet zomaar er vanuit gaan dat je cyclus 28 dagen is na pilgebruik.

Misschien sla je ook wel een ronde over. Misschien wordt je ongi over een week. Tja even afwachten helaas. Je kunt als je je er beter bij voelt wel af en toe een testje doen.
    Zou in je volgende ronde ovutesten gaan doen om zeker te weten wanneer je eisprong is. Dan weet je ook wanneer je een ongi kan verwachten.

6. MoussieLptje

May 6, 2014
    17
    0
    0
    Helmond
    Bedankt allebei, voor mij gevoel wacht ik nog even af mijn vriend heeft het gevoel dat het wel raak is omdat mijn borst en tepel zeer doen en meer eetbuien heb de vorige keer slikte ik de pil wel en was ik hem toen die dag vergeten toen was het ook mee raak maar ja de ene keer is het raak de andere keer niet maar bedankt

7. MoussieLptje

May 6, 2014
    17
    0
    0
    Helmond
    Hoi hoi ik wou hier nog even een bericht plaatsen 7 mei heb ik hier een bericht geplaatst dat ik me geen raad wist omdat ik 6 dagen overtijd was nu is het inmiddels 12 mei dus zijn we 5 dagen verder ik wou jullie graag het nieuws brengen dat mijn vriend en ik samen een kindje verwachten dus ben toch zwanger. Ik was na de gynaecoloog geweest omdat ik wat bloed verlies had de gynaecoloog wou graag onderzoek doen of ik nu wel of niet zwanger was en of alles dan goed was ivm mijn bloedverlies die echo hebben we gehad en daar uit bleek dat alles goed is met het vruchtje het bloed verlies kwam alleen omdat het aan et innestelen was

8. Julia88

Julia88 Fanatiek lid

Mar 22, 2014
    1,556
    0
    36
    Gefeliciteerd!

9. Lila

Lila Niet meer actief

Gefeliciteerd!

10. MoussieLptje

May 6, 2014
    17
    0
    0
    Helmond
    Dank je

11. MoussieLptje

May 6, 2014
    17
    0
    0
    Helmond
    Dank je

12. paula1984

paula1984 Niet meer actief

Gefeliciteerd! En leuk dat je het nog even komt delen met ons.

13. Natasjee

Natasjee Fanatiek lid

Dec 13, 2013
    3,357
    678
    113
    Female
    Haarlem
    Gefeliciteerd!

14. sita90

sita90 Niet meer actief

Gefeliciteerd wat leuk zeg.... :D

15. Evientje

Evientje Niet meer actief

Gefeliciteerd! Leuk om nog te horen dat je toch zwanger was, als het niet was geweest was het ook fijn geweest! Maar dit is leuker en vrolijker nieuws! ;)

16. Ellen291982

Ellen291982 Niet meer actief

Gefeliciteerd!

17. moontje1977

moontje1977 Actief lid

Aug 3, 2013
    154
    0
    0
    NULL
    NULL
    gefeliciteerd!!

18. MiMully

MiMully Fanatiek lid

Jan 18, 2013
    2,405
    5
    38
    Female
    Kwaliteitsmanager
    Noorden van het land
    Gefeliciteerd! En idd, leuk dat je de uitslag ook nog even komt delen.

19. noid

noid Fanatiek lid

Oct 29, 2012
    2,245
    0
    36
    Tilburg
    Gefeliciteerd! Wat lief dat je het nog even laat weten hier.

20. BabyAngel

BabyAngel VIP lid

Dec 21, 2011
    17,861
    14
    38
    Gefeliciteerd!

Share This Page