Ja inderdaad je tuurt je suf staat er nu wel of geen streepje Deze gaf gewoon de tekst aan veel beterder
Hoi sim88 Het is gelukt hoor dank je wel. Ja het is onze eerste wel spannend hoor allemaal ben jij al bij de vk geweest .
Haha ja, ik kom er nu elke week! Ik ben nu 36 weken dus aan het aftellen! Wanneer mag jij voor het eerst? Ik vond het ook allemaal spannend! Maar vergeet vooral niet om er van te genieten want de tijd gaat super snel!!
Ja sim88 Ik geniet er wel van maar het is nog zo Onwerkelijk de test gaf aan 1 a 2 weken Ben ik dan 3 of 4 weken.de ha gaf als bevallingsdatum Aan 23 januari ongeveer maar dan denk ik hoe rekend ze dan. Groetjes Pascalle
Ze rekenen vanaf de eerste dag van je laatste menstruatie. Maar als je straks een termijnecho krijgt dan meten ze kindje op en aan de hand van die info stellen ze een bevaldatum vast en dat wordt dan je uitgerekende datum. Ik was volgens dokter 17 juni uitgerekend maar met termijnecho is 21 juni bepaald en die houden ze dan aan. Mja wat zegt zo'n datum, de kans dat je kindje ook daadwerkelijk op die datum komt is vrij klein.