12-09 is mijn spiraal verwijderd, omdat we graag voor een derde kindje wilde proberen. Sinds 12-09 had ik vruchtbaar slijm, en dit hield tot 13-09 aan. Ik weet niet of het daarvoor al aanwezig was, maar het waren behoorlijke rekbare slierten. 13-09 en 14-09 heb ik licht bloedverlies gehad, en daarna niet meer. Waarschijnlijk van het verwijderen van het spiraaltje. Vandaag had ik tijdens het lopen rond 13.00 een druppeltje bloed verloren. Rozig van kleur, en vanavond om 19.00 een roze veegje op het wc papier. Ik heb last van een erg opgezette buik, en een ontzettend zwaar gevoel. Baksteen gevoel in mijn buik. Krampen links onderin mijn buik, bij mijn schaamstreek. Er vroeg vandaag zelfs iemand aan mij of ik zwanger was. Ook maak ik schijnbaar een vermoeide indruk. Zijn dit mogelijk vroege zwangerschapssymptomen, of toch ontwenningsverschijnselen van het verwijderen van het spiraaltje.
Bedankt wonder... Spannende tijd hoor. Gisteren na het klussen gaf mij man aan, dat het van binnen erg opgezet voelde, en warmer dan normaal. Vanmorgen heb ik zelf ook gevoeld en inderdaad voelt alles erg nauw en opgezet. Ik kon als ik diep genoeg ging mijn baarmoeder mond wel voelen. Deze was zacht, maar dit is al 1 week. Dat opgezette is pas sinds gisteren. En het warme gevoel ook. Vandaag heb ik nogmaals een roze veegje gehad na de grote boodschap, en net na het onderzoek zat er wat rood slijmerig bloed aan mijn vingers. Het zware gevoel in mijn buik is weer afgezwakt, maar dit kwam gisteren ook pas later op de dag. Herkenbaar??
Ik had na het verwijderen van de spiraal gelijk 1e dag licht bloed verlies gehad na 6 dagen werd er een blaasontsteking geconstateerd, daarna kreeg na 10 dagen mijn 1e menstruatie terug heel licht terug van zo'n 5 dagen, daarna na 27 dagen weer menstruatie van 6 dagen en nu ben ik 2 dagen overtijd volgens mijn app berekening. ik ben benieuwd, maar an het verwijderen van het spiraal ben je gelijk vruschtbaar.
Nog niet getest heb op het moment geen geld om een test te kopen, deze maand was een beetje krap met geld maar dat komt binnen kort allemaal goed. Heb wel last van wat symptomen maar maak me zelf nog niet al te blij. Gevoelige borsten dit heb ik ook als ik mijn menstruatie krijg, en vandaag ook met vlagen misselijk dit had ik bij de zwangerschap vn mijn jongste ook, en savonds kapot zijn van een gewone dag werken. ik wacht nog even af.
Dat is nog even paar dagen spannend dan Esther. Maar zolang de ongi uit blijft is het een goed teken, Herkent iemand ook dat het van binnen allemaal opgezet is als beginnend zwangerschapssymptomen?
Bloeden was helemaal gestopt. Maar toen ging ik naar de wc voor de grote boodschap, en ik begin weer te bloeden, heel,licht. Geen stolsels alleen roze,rood verlies aan het wc papier. Het komt echt van voren.
Jammer Esther.. Veel succes de volgende ronde. hoop zelf ook snel wat duidelijkheid te krijgen hoe of wat..
Wow, ik schrik eigenlijk best wel van een zinnetje in dit topic...geen geld om n zwangerschapstest te kopen? Die heb je al 2 voor 5 euro bij de kruidvat. Maar wél n derde kind willen. Sorry dat vind ik echt niet te rijmen. Ik weet dat het totaal offtopic is en gun iedereen met een kinderwens kinderen , maar 5 euro niet kunnen missen is best heftig. Eerlijk gezegd kan ik me niet goed voorstellen dat volgende maand "alles" goed komt en je dus wel ineens een gezonde financiële omgeving voor je gezin creëert. Maar goed ik kan niet in een ander zijn portefeuille kijken en geloof mij ik heb het zelf ook absoluut niet breed maar als het ooit een keer voorkomt dat je geen 5 euro kunt missen is er mijns inziens iets niet goed. Is dat wel eerlijk voor het 3e kindje , hoe gewenst ook? En voor de andere 2 kids? Nogmaals het zijn absoluut mijn zaken niet maar mijn mond viel letterlijk open van verbazing.