Ben benieuwd, dat zeurende had ik vorig jaar ook en was helaas niks, maand daarop nergens last van en toen was ik wel zwanger. Kan helaas van alles betekenen die zeurende pijn, Duim voor je!
Iemand ervaring met die clear blue digital , niet die met hoeveel weken maar gewoon de normale digital want op het venstertje stond test fout maar als ik het test stripje er uit haal dan krijg ik 2 dikke vette duidelijke lijnen
ik zou urine opvangen in een potje en dan 15 sec staafje erin doen. ik ben altijd bang dat de test anders nat word of zo.
Als ik de test zie zou ik zeggen super zwanger. Maar wat je zegt hij gaf fout aan dus even een nieuwe doen. Succes
Helaas kun je die testen niet aflezen aan de hand van de streepjes. Staat ook in de bijsluiter. Had een aantal jaar geleden ook twee streepjes op zo'n digitestding, maar was echt niet zwanger toen. TS, ik hoop dat je zwanger bent!
Hahah ik ken deze test ook, ik had ook twee strepen en hij gaf niet zwanger aan, pff geloofde er niks van waarom dan twee strepen duhhh ik rennen naar de kruitvat en opnieuw getest en ja hoor gewoon zwanger.. Maar je laatste test was al duidelijk he haha gefeliciteerd hoor
Dank jullie wel allemaal ! Ik heb helemaal zo n warm gevoel over me heen ! Vindt trouwens dit forum ook super dat we elkaar hier steunen en Door die spannende momenten ook heen helpen ! Morgen dan maar even de verloskundige bellen ! Hou jullie zeker op de hoogte . Wens de rest van de dames ook succes ! Xx