Goedemorgen! Ik zit al een tijdje hiermee, ik heb het gevoel dat ik zwanger bent, maar ik weer het niet zeker en ben bang om weer te testen. Menstruatie is onregelmatig, juli werd ik niet ongesteld toen 30 augustus weer wel en 16 september was me laatste menstruatie. Ik had bijna twee weken geleden getest toen was ik 10 dpo en 11 dpo. De eerste keer had ik getest met een gevoelige zwangerschaptest maar negatief, je zag wel een heel lichte streep maar je zag het bijna niet. Toen de volgende dag een normale test en die negatief. Ik weet niet eens wanneer ik moet gaan testen want me menstruatie is onregelmatig en ik voelde me eiesprong op de 24 september, want ik ben een tijdje bezig met ovulatie testen en die dag daar voor en 24e had ik een LH- piek in de avond en op de 24e in de nacht had ik een heel erge buikpijn, steken enz. Maar ik heb gelezen op de internet dat vanaf de eisprong tot de menstruatie 14- 18 dagen duurt dat je ongesteld word. Maar ben nu al 24e dag (dpo) en voel best raar ben snel emotioneel, heb vaak krampen/buikpijn onder me buik en de zijkant, zie soms wazig, en me borsten doen pijn soort van steken en zijn heel erg zacht en heb ontzettend veel hoofdpijn en me tempratuur blijft hoog. Me vraagje is denken jullie dat de kans is dat ik zwanger bent of hangt het af van me menstruatie .. want ik weet het niet meer..
Goeiemorgen, Ben je pas gestopt met de pil? En is het misschien daarom dat je ongesteldheid onregelmatig is? Ik weet dat het heel moeilijk is maar ik zou nog even een paar dagen afwachten. En dan misschien nog eens testen. Je lijf kan je onwijs voor de gek houden, daar heb ik ook veel last van. Succes x
Nee ik zit niet aan de pil , dus ik begrijp niet waarom me menstruatie zolang duurt.. Maar ik wacht nog paar dagen en nog een testje doen.