Zwanger of niet!

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door paulie, 24 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. paulie

    paulie Lid

    24 aug 2007
    17
    0
    0
    Beverwijk
    Ik ben echt bang!

    Even een korte inleiding...

    Sinds 1,5 week is het nu uit met mijn vriend, en ik ben bang dat ik zwanger ben.
    Normaal zou ik ongesteld worden op zondag, op vrijdag en zaterdag beginnen de voortekenen al, maar geen kramp te bekennen. (Tja, zou allemaal door de spanning kunnen komen en daar ga ik ook maar van uit), dinsdag uiteindelijk toch ongesteld geworden, gelukkig want nu zit ik niet op een kindje te wachten, maar allemaal anders dan normaal. De enorme krampen die ik normaal gesproken heb voordat ik ongesteld moet worden, die hebben me in de steek gelaten.

    Nu, vrijdag, is meestal de laatste dag van mijn menstruatie, nu is deze ook bijna weg. Maar nu begin ik toch krampen in mijn buik te krijgen. Eerder deze week al opgemerkt dat ik een enorme vette huid heb en ik zou de hele dag door kunnen eten. Ik ben een roker en normaal smaakt mijn sigaretje me prima, maar zo nu en dan word ik er bijna misselijk van!
    Nu ben ik nog nooit zwanger geweest maar ik weet het niet!
    Ik heb twee testen gedaan, allebei negatief!

    Maar hier lees ik dat je vlak na de innesteling al last kan krijgen van je darmen...nu heb ik dit rond 14 juli gehad...ongeveer een week lang, moeilijk naar het toilet kunnen. Dit verweet ik aan mijn vakantie, Brazilie, daar last gehad van diarree, dus daarna hadden we op moeten passen, maar niet gedaan. Ik heb toen erg lopen rommelen aangezien ik de eerste twee drie weken na mijn vakantie moeite had met eten, last van mijn darmen, krampen, 1x enorm misselijk geweest en 1x voortijdig bloedverlies. Toch even een test gedaan, aangezien we toen dachten dat er iets niet goed was....gelukkig negatief (dit is allemaal rond 14 juli gebeurd), gewoon ongesteld geworden met alle bijbehorende klachten. Maar nu mijn volgende menstruatie heb ik het idee dat alles anders is dan anders. Kan natuurlijk door de spanningen komen omdat mijn vriend en ik uit elkaar zijn en dat hoop ik ook, maar iets zegt me dat het anders is. (Zie omschrijving eerder).
    Wat mij ook bang maakt is dat ik ongeveer 1,5 jaar geleden bij een helderziende geweest (of hoe hij zichzelf noemt). Hij heeft veel dingen over het verleden gezegd wat allemaal klopte. Daarna begon hij over de toekomst en kinderen. Hij vertelde mij dat ik binnen toen en anderhalf jaar zwanger zou zijn! Nu is deze periode bijna ten einde dus ik ben extra bang.

    Is er iemand die door mijn eerdere beschrijvingen misschien zou kunnen zeggen of ik wel of niet zwanger ben?

    Help me, want ik zit er niet op te wachten, maar ja, als het zo zou zijn, is bij mij het kindje meer dan welkom!

    Groetjes
    Paulie
     
  2. Grassprietje

    Grassprietje Fanatiek lid

    3 dec 2006
    2.328
    0
    0
    tukkerland
    Nogmaals een test doen is de enige manier om er achter te komen meid...

    iedereen kan wel gaan gissen maar dat heeft geen enkele zin...
     
  3. joyce26

    joyce26 Fanatiek lid

    13 sep 2006
    1.332
    0
    0
    huismama
    op de grens van nederland/belgie
    gewoon een test doen pas dan heb je duidenlijkheid en anders naar je ha en vragen om een bloedtest kan namenlijk niet naar aanleiding van een verhaal vertellen of je zwanger bent of niet was het maar zo.
    succes
     

Deel Deze Pagina