Aarg... ik wil gewoon ongesteld worden.. baal moment.

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door rvdc, 6 nov 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. rvdc

rvdc Actief lid

11 apr 2014
    467
    0
    16
    NULL
    NULL
    Meer mensen die al maanden wachten op hun ongi??
    Ik kan het wel van de daken schreeuwen... Ben het nu echt even helemaal zat... Zo moeilijk is het toch niet zou je zeggen. Ondertussen 3 maanden verder en nog niks.

Sorry wil het even van me af schrijven..

2. Dege

Dege Bekend lid

3 jul 2014
    853
    1
    18
    Ik zie dat je in december gestopt bent met de pil. Ben je Tot nu toe nog niet ongesteld geworden? Omdat je zegt 3 maanden?

Ik ben met 122 dagen ongesteld geworden dmv medicatie. Ik wacht nu weer, het is niet duidelijk of mijn lichaam het nu wel eens oppakt.

3. Mandy3

Mandy3 Fanatiek lid

27 dec 2013
    3.658
    0
    36
    NULL
    Ach meis ik herken het zo:(
    Na 146 dagen kwam m'n menstruatie na m'n miskraam in mei, nu ondertussen alweer op dag 45😢

4. Naturel

Naturel Fanatiek lid

5 sep 2013
    1.544
    267
    83
    Noord-Holland
    Heel herkenbaar... Mijn lichaam pakt het zelf niet op. Heb PCOS en zit nu aan de max qua medicatie. Heel frustrerend, helemaal wanneer anderen "gewoon" zwanger worden. Ik hoop dat er voor jou snel duidelijkheid komt.

5. Frass

Frass Lid

13 apr 2014
    47
    0
    6
    Utrecht
    Jup ik was ook 5 weken te laat ongesteld. Heb toen een afspraak gemaakt bij de gyn en toen kreeg ik te horen dat is PCOS heb. Ik heb geen eisprong op dit moment dus ben ik ook niet ongesteld.

6. LittleMeStphnie

LittleMeStphnie Fanatiek lid

14 nov 2012
    1.149
    0
    36
    Werk, man, dochtertje, hondje, voetbal!
    NEDERLAND
    Met de pil toen ik gestopt was dezelfde maand werd ik ongesteld en vanaf toen iedere maand gewoon netjes >???.
    3 maanden niet ongesteld is toch vrij lang ? ben je al langs de dokter geweest

7. Naturel

Naturel Fanatiek lid

5 sep 2013
    1.544
    267
    83
    Noord-Holland
    Ik ben 1,5 jaar niet ongesteld geweest. Dus drie maanden valt mee ;)

Maar idd overleg met je arts is nooit verkeerd

8. Sterre01

Sterre01 Fanatiek lid

29 mei 2013
    1.563
    46
    48
    Ik heb het wel gehad, maar de huisarts wilde toen wachten. (153 dagen pff) gelukkig geen pcos. Hoop dat de rode dagen snel doorbreken! Dan kan je weer verder.

9. TempusFugit

TempusFugit Niet meer actief

Ik vind drie maanden niet meevallen hoor. Ik zou zeker naar je huisarts gaan. En als het volgende cyclus weer zo is, weer teruggaan en eventueel om verdere onderzoeken vragen.

10. rvdc

rvdc Actief lid

11 apr 2014
    467
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ik heb al een afspraak staan bij de gynaecoloog. Ook neem ik al 5 weken mijn temperatuur op sochtends, maar die is steeds het zelfde. Zit echt nog geen ongi aan te komen helaas...

Deel Deze Pagina