Ik zie echt alleen maar een pennenstreepje. Ook in negatief. Maar ik ben ook niet zo'n goede tuurder zeg maar Toch zou ik persoonlijk deze test niet vertrouwen en gewoon een nieuwe doen.
Haha, zo zie je maar dat we niet allemaal gelijk zijn Ben heel benieuwd wat de kv 2 voor 5,- gaat doen!
Ik vind hem gewoon duidelijk hoor die onderste. Met doorlopen kan het randje altijd wat scherper af tekenen. Zelf ook gehad met deze test. Wat ik ook wil zeggen is over de kruidvat 2v5 testen. De zogenaamde "vals" "positieve" testen die ik voorbij heb zien komen vond ik persoonlijk al gelijk niet positief! Waren allemaal schaduw streepjes naar mijn idee. Heb nog geen 1 mooi duidelijk rose streepje bij de valse positieve testen voorbij zien komen. Maar dat is dan eerlijk mijn mening.
Sowieso kun je nooit met zekerheid zeggen of een test vals positief is of dat er wel even iets heeft gezeten. Voor hetzelfde geld is het zo'n 'zwangerschap' van <4 weken die nog voor NOD misgaat, daar is 50% kans op, en zonder testen zou je daar over het algemeen niet veel meer van merken dan bij een normale menstruatie. Omdat testen tegenwoordig zo gevoelig zijn kun je echter soms wel dat kleine beetje hcg wat je dan toch hebt opgebouwd daarmee oppikken. Dat maakt de test niet vals positief, echter. Hoe dan ook, in dit geval zie ik ook vooral een pennenstreepje, niet dat het niet een duidelijke positieve streep nog kan worden natuurlijk! Gewoon later weer testen, en dan inderdaad met k2v5 of zoiets. Die is veel bete dan die plusjestesten. En pikt ook kleine hoeveelheden hcg al goed op. Wordt soms bij prille zwangerschap wel pas wat later goed zichtbaar dan de 5 minuten afleestijd!