♥ NOD lijst 8 t/m 14 december 2014 ♥ 8. (0) : 9. (0) : 10. (0) : 11. (0) : 12. (0) : 13. (1) : Louloute, 26 jaar, ronde 1 (2), 1e kindje 14. (0) : Datumloos (0) : Buiten de lijst (0): Totaal: 1 Zwanger (0), Ongesteld (0), MMM (0), Negatieve Test (0), Twijfel-/Tuurtest (0) WIL JE OP DE LIJST? GEEF DAN DE VOLGENDE GEGEVENS DOOR of vul de lijst zelf aan met je: naam, leeftijd, ronde, en hoeveelste kindje. En HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen bij je datum en onder bij totaal van alles ook. NIET KOPIËREN! DAT WERKT NIET!
Goedemiddag Ook ik mag me helaas hier melden Op naar ronde 15 voor ons tweede kindje Inmiddels wel 3 mk's verder Ik blijf hopen op een plak beebje Tries123, 31 jaar, ronde 15, 2e kindje Mijn NOD zal waarschijnlijk 8 dec zijn...
Mag ik me aansluiten? Naam: Sabrina, 26 jaar, ronde 5, 1ste kindje. Nod 9 december steevaste cyclus van 34 dagen deze maand eens andere dingen proberen. Heb granaatappelsap gekocht, en gaan anders omgaan tijdens ons "klussen".
Mag ik er ook weer bij? Loveexx, 22 jaar, 4e ronde, 1e kindje Nod is 8 december. Hopen dat de feestmaand roze zal worden!
♥ NOD lijst 8 t/m 14 december 2014 ♥ 8. (2) : Tries123, 31 jaar, ronde 15, 2e kindje Loveexx, 22 jaar, 4e ronde, 1e kindje 9. (1) : Sabrina, 26 jaar, ronde 5, 1ste kindje 10. (0) : 11. (0) : 12. (0) : 13. (1) : Louloute, 26 jaar, ronde 2, 1e kindje 14. (0) : Datumloos (0) : Buiten de lijst (0): Totaal: 4 Zwanger (0), Ongesteld (0), MMM (0), Negatieve Test (0), Twijfel-/Tuurtest (0) WIL JE OP DE LIJST? GEEF DAN DE VOLGENDE GEGEVENS DOOR of vul de lijst zelf aan met je: naam, leeftijd, ronde, en hoeveelste kindje. En HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen bij je datum en onder bij totaal van alles ook. NIET KOPIËREN! DAT WERKT NIET!
zo, de lijst is weer bijgewerkt welkom iedereen! Tries123, wat rot al die mk's ! hopelijk wordt het een super plakker deze maand! Sabrinakenneth wat gaan jullie precies anders doen als ik vragen mag? vraag ik me af en granaatappelsap..waar is dat goed voor? dat is iets nieuws voor mij namelijk, nog nooit over gehoord dat dat kan helpen en alle hulpmiddelen zijn mooi meegenomen natuurlijk hihi loveexx inderdaad zou echt mooi zijn!! we gaan ervoor! ik ga deze maand door met tempen, ben begonnen met teunisbloemolie, na mn ei ga ik tarwekiemolie slikken. En ga ook beginnen met ovulatietesten. Ben benieuwd!
♥ NOD lijst 8 t/m 14 december 2014 ♥ 8. (2) : Tries123, 31 jaar, ronde 15, 2e kindje Loveexx, 22 jaar, 4e ronde, 1e kindje 9. (1) : Sabrina, 26 jaar, ronde 5, 1ste kindje 10. (0) : 11. (1) : Jingle, 30 jaar, 3e ronde, 2e kindje 12. (0) : 13. (1) : Louloute, 26 jaar, ronde 2, 1e kindje 14. (0) : Datumloos (0) : Buiten de lijst (0): Totaal: 5 Zwanger (0), Ongesteld (0), MMM (0), Negatieve Test (0), Twijfel-/Tuurtest (0) WIL JE OP DE LIJST? GEEF DAN DE VOLGENDE GEGEVENS DOOR of vul de lijst zelf aan met je: naam, leeftijd, ronde, en hoeveelste kindje. En HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen bij je datum en onder bij totaal van alles ook. NIET KOPIËREN! DAT WERKT NIET!
Hoi dames, ik kom me hier ook melden. Heb de lijst al bijgewerkt . Vandaag ongesteld geworden, had het eigenlijk al wel verwacht dus door naar ronde 3. Ik heb in ieder geval een eisprong kunnen detecteren met ovulatietesten en temperaturen dus daar ben ik al erg blij mee gezien mijn PCOS. Louloutte: Balen dat we elkaar hier weer tegenkomen, 2 rondes geleden waren we datumpartners toch? Deze ronde gaan we allebei op roze hoor! Is het tempen goed bevallen? Sabrinakenneth: Wat doet de granaatappelsap dan precies? En hoe anders klussen? Ik ga deze maand vooral MEER klussen in de goede periode Loveex: Daar gaan we voor! Tries123: Jeetje meid wat heftig! Hoop dat je deze ronde niet alleen zwanger wordt maar dat het ook 40 weken blijft plakken!
Ik dese maand ook een lage dosis tarwekiemolie Regelmatige cyclus heb ik wel maar baat het niet, schaadt het niet Het liefst eet ik hele dagen Pritt.... Als het maar blijft plakken hahahaha
Jingle hey! ja klopt! nou ja ik ben wel blij om weer hier te zijn eigenlijk vorige ronde hadden we even pauze genomen, zouden deze ronde ook nog overslaan maar uiteindelijk wilde mn man niet meer wachten. Vandaar maarja hopelijk zijn we in december gewoon zwanger hihi ik heb ook wel best een regelmatige cyclus op zich (35 dagen) maarja deze keer ineens 29 dagen en dat is toch heel fijn, lekker kort, ging ook zo snel voor mijn gevoel! daarom ben ik ook begonnen met teunisbloemolie, in de hoop dat het deze keer ook gaat lukken, een cyclus van 28 dagen hihi of nou ja..laat ik het zo zeggen: ik hoop op een ei op dag 14 en niet later
Hoi! Ik mag me hier ook melden. Vandaag ongesteld geworden. Juul, 37 jaar, 2e ronde, 2e kindje ...m'n cyclus is sinds enkele maanden onregelmatig, als ik uitga van het gemiddelde is m'n NOD waarschijnlijk 10 dec.
Wel ik snuit hier op forum vaak rond en ze zeggen dat granaatappelsap de innesteling bevorderd. ook omdat er veel vitamine E in zouden zitten ect. Dus dacht ik ... Wij maken ook altijd de fout om als het ei komt (dan hebben we beide ook wel erg veel goesting) om dan alle dagen te klussen, van moment m'n ovu testen beginnen te kleuren, met gevolg dat als mijn ei daadwerkelijk uitgeteld zou zijn dat mijn man wel paraat kan staan maar niet meer tot een orgasme komt, + hij moet dan zo hard "beuken" om gevoel te krijgen dat ik achteraf vrij veel buikpijn heb . sorry voor de info maar jullie vroegen erna Dus nu hebben we deze maanden écht de dagen in gepland waarop we zullen klussen... ach tis maar voor een maand en wie weet helpt het. Ook ga ik de goedkope ovu testen gebruiken en als ze verkleuren ga ik de clearblue erbij gebruiken om deze maand gewoon zeker te zijn dat ze wel werken, want ik hoor zoveel verhalen en wil gewoon niets aan het toeval overlaten Daarnaast gaat we deze maand cardioasperine bijnemen, een halve per dag vanaf de eisprong. Geen koffie meer drinken En ik ga terug naar de diëtiste
@Louloute: teunisbloem voor een kortere cyclus? Ik heb ook 34 dagen en is ook erg rot om zolang te wachten maar ik zou zelf bang zijn om iets te nemen dat mijn cyclus zou veranderen want dan weet je toch niet meer wanneer je ei komt en kan je toch niet gericht klussen? ik bereken het altijd via deze site Vruchtbaarheidscalculator - Vruchtbaarheidscalculator en dat klopt ALTIJD! tot op de dag heb ik mijn menstruatie juist!
ik dees forum de vruchtbaarheidscalculator en Temperatuurkaart nix op mijn gsm das te omslachtig en daarbij, ik zit elke ochtend op mijn mac als ritueel zal maar zeggen ,dat is ons "ochtend momentje"
Heeft iemand al ervaring met de ovu testen van clear blue? Zijn ze echt zoveel beter dan andere merken? En welke gebruiken jullie dan? De gewone of die 2 hormonen meet?
geen idee, dat wil ik ook weten, ik denk maar zo " ze zijn duurder, dus het prijsverschil MOET ergens zijn"... ga ze in ieder geval deze maand proberen
♥ NOD lijst 8 t/m 14 december 2014 ♥ 8. (2) : Tries123, 31 jaar, ronde 15, 2e kindje Loveexx, 22 jaar, 4e ronde, 1e kindje 9. (1) : Sabrina, 26 jaar, ronde 5, 1ste kindje 10. (1) : Juul77, 37 jaar, 2e ronde, 2e kindje 11. (1) : Jingle, 30 jaar, 3e ronde, 2e kindje 12. (0) : 13. (1) : Louloute, 26 jaar, ronde 2, 1e kindje 14. (0) : Datumloos (0) : Buiten de lijst (0): Totaal: 6 Zwanger (0), Ongesteld (0), MMM (0), Negatieve Test (0), Twijfel-/Tuurtest (0) WIL JE OP DE LIJST? GEEF DAN DE VOLGENDE GEGEVENS DOOR of vul de lijst zelf aan met je: naam, leeftijd, ronde, en hoeveelste kindje. En HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen bij je datum en onder bij totaal van alles ook. NIET KOPIËREN! DAT WERKT NIET!