Al bijna 3 weken ongesteld

Discussion in 'Zwanger worden' started by Marianne1, Dec 24, 2014.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Marianne1

Marianne1 Bekend lid

Oct 26, 2011
    727
    0
    0
    NULL
    NULL
    Sinds mei dit jaar ben ik met de pil gestopt en na een tijdje dacht ik weer een regelmatige cyclus te hebben. Deze werd toen ineens 22 dagen (gemiddeld) en daarna was ik steeds maar 4 dagen een klein beetje ongesteld terwijl ik daarvoor elke 28 dagen flink heftig ongesteld was. Na zo'n 4 cycli van rond de 22 dagen heb ik nu dus al 3 weken bloedverlies. Overigens zijn we, wegens een nieuwe baan, al een maand tijdelijk gestopt met proberen zwanger te worden, dus besteed er nu wat minder aandacht aan, maar inmiddels snap ik helemaal niets meer van m'n cyclus en het bloedverlies blijft maar.

Eerst paar dagen zwart, toen weer bloedig donker, toen weer zwart en steeds als ik dacht: nu stopt het, dan begon het weer opnieuw. Nu dus al 3 wk lang en het wordt ook steeds heviger lijkt het. Ik kijk het nog een week aan en ga daarna naar de huisarts. Herkent iemand dit toevallig? En hoe kan dit komen? Hoop echt dat ik weer gewoon stop met bloeden of zwart bruinverlies verliezen, want het is echt super onhandig.

2. babywonder

babywonder Actief lid

Dec 6, 2014
    418
    0
    16
    NULL
    NULL
    Kan het geen miskraam zijn geweest? Klinkt niet als een normale menstruatie....

3. mriekske

mriekske Lid

Dec 22, 2014
    41
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik zou niet nog een week wachten hoor maar maandag de huisarts al bellen. Die kan je meer vertellen.

4. StrayCat

StrayCat Fanatiek lid

Jul 2, 2014
    1,298
    4
    38
    Dat heb ik ook gehad in mijn puberteit. Maar toen kreeg ik de pil. Voor jou natuurlijk geen optie. Maar ik weet ook niet waar het aan kan liggen. ik zou inderdaad zo snel mogelijk naar de huisarts gaan.

5. Marianne1

Marianne1 Bekend lid

Oct 26, 2011
    727
    0
    0
    NULL
    NULL
    Heb gister tijdens het kerstdiner ineens super veel bloed en een heel grote prop met allemaal slijm en vliezen verloren. Liep zowat leeg echt en had maar 2 tampons mee, dus heb voor de zekerheid een luier van m'n zoon gebruikt op de terugwas, te gênant! Ga maandag zeker even de huisarts bellen en heb het idee dat ik al tijdje terug zwanger ben geweest maar dat dat er nu pas uitgekomen is. Heel onwerkelijk allemaal. Maar de huisarts zal wel ,eer kunnen vertellen hopelijk.

Share This Page