Wakker geworden met flinke buikpijn en bloedverlies is nu gelijk aan een goeie menstruatie, ik geloof het wel. Iedereen toch bedankt voor het even delen in de vreugde van de positieve test maar het was helaas niet blijvend.
ik word langzaamaan gek denk ik... Heb nu 3 dagen licht helder bloedverlies, geen pijn of stukken ( yak ). Het haalt het ook niet bij mijn normale menstruatie. Nu ben ik sinds vanmorgen misselijk heb ik toch nog maar eens een zwangerschapstest gekocht... Maar aangezien ik er inmiddels al wat dure testen tegenaan had gegooid heb ik de kruitvat 2v5 gehaald ... Stom want ik weet niet of die gevoeliger zijn als de clearblue plus... Kreeg namelijk een best wel duidelijk lijntje, geen knaller maar toch echt wel een stuk duidelijker dan afgelopen zaterdag... Jullie gedachten ?
Hoi meid, wat het kan beteken, weet ik niet, maar het ziet er wel veelbelovend uit! Vind het streepje best donker namelijk. Hoeveel DPO was je nu anders? En verlies je veel bloed, heb je dus echt een inlegkruisje nodig zeg maar? Ook krampen oid? ik hoop van harte voor je dat het gewoon een innestelingsbloeding ofzo is, en alles goed is!
Of je maakt heel langzaam hcg aan of je miskraam wil niet op gang komen, doe andere over 2 dagen weer een 2v5 want dan kan je ze makkelijk vergelijken.
Zou even contact opnemen met je vk en/of je gyn. Je zorgen even uitleggen en vragen of je een vroege echo mag... Vaak kunnen ze wel zien of wat jij denkt overeenkomt met de echo en zo niet, dan mag je een week later terugkomen en weet je meer. Nu blijf je in een soort van onzekerheid zitten...
Ondanks t bloed verlies kan t twee kanten op gaan... Ook ik zou in de telefoon klimmen en even bellen. Desnoods even vragen om 2x hcg te laten prikken om te kijken of t stijgt of daalt.
Zenuwslopend... Clearblue is overigens tegenwoordig gevoeliger dan kv 2 voor 5. Hoe is het nu? Heb je nog getest. Het kan echt twee kanten op...
Sorry meid maar ik zou gyn bellen ik had bij positieve test bloedverlies dacht verloren te hebben maar bleef bloed verlies te houden en was een BBz
Ik wil je geen valse hoop geven maar ik heb bij 2 van mn 3 zwangerschappen bloedverlies gehad rond/op NOD en twee gezonde meiden en tot nu toe een goede zwangerschap van 17 weken.. Dus bloedverlies is niet altijd alarm.. Ik hoop het voor je dat het goed zit! Duim mee!