Hoi iedereen Ik weet niet of iemand dit leest maar ik ben 2dagen overtijd bijna 3dagen, ik heb veel witte afscheiding en heb nog nooit en pil of wat dan ook gebruikt! Me tepels doen pijn maar test was negatief bij test 1 :S Zondag ben ik 5 dagen overtijd en doe dan nog een test. Kom alsjeblieft niet met het andwoord je wil het te graag wandt wil het al een jaar heel graag en dit is de eerste keer dat het niet komt Ben super blij maar wel onzeker omdat test nega was? Wie heeft er een andwoord voor mij als iemand dit leest KUsjes my
Het kan zijn dat je lichaam gewoon nog te weinig hcg heeft aangemaakt... dus inderdaad over een paar dagen nog een keer testen! Spannend hoor....
Ik zou over een paar dagen gewoon een nieuwe test doen en ...... wie weet misschien is hij wel positief.... ! succes in ieder geval groetjes Plop
nog een keer testen meid, sommige vrouwen testen pas paar weken later positief dus er is nog wel hoop voor je groetjes
Waneer is de beste keer om te testen? En oja is doorzichtige afscheiding normaal? Is geen schimmelinfectie wandt jeukt niet. Dank julie voor jullie reactie Liefs
Hai DDlove, In ieder geval zou je geloof ik met 7 dagen een posie test moeten hebben. Zo niet en je bent nog steeds niet ongesteld, kun je een bloedtest laten doen bij de huisarts. Je zult echt niet de enige zijn die pas ruim na NOD positief test! Ik denk dat afscheiding per persoon erg verschillend is, ik heb dat namelijk juist als mijn ongie eraan komt. Succes ermee, ik ben erg benieuwd! Groetjes Priscilla
NOD is je Niet Ongesteldheids Dag, de dag waarop je eigenlijk ongesteld moet worden maar het niet wilt!
Hoi allenmaal , Ik heb denk ik een miskraam gehad aangezien ik 7 dagen overtijd was wou net testen en toen bloede ik opeens heel erg Duss ja nu verder proberen he LIefs
jee wat balen meis,maar als je geen positieve test hebt gehad,kun je volgens mij niet echt spreken van een miskraam!Volgens mij heb je gewoon een late ongi!
haha jah ik ga uit van de langste en dat is 35 dagen :S klote he haha ma heb me dr al bijneergelegt.... ow en heb n nieuwtje we gaan 21 januari trouwen en heb net een leuke vakantie geboekt van 21januari t/m 25 januari gewoon nederland maar met jacuzzi (of hoe je het ook schrijft) haha en zonnebank sauna en jij morgen testen? grtjessssssss
wauw gefeliciteerd meid helemaal top zeg Maar in nederland op vakantie is ook leuk toch? Ik denk dak zaterdag of zondag ga testen zal ik nog ff bekijken. xxxx Sunny
jah is zeker leuk haha dankjewel! nou laat wel iets weten he als je test ik hoop het zo voor je meis! xxxx
Ja zal ik doen komt goed hoor meid ben zelf ook wel benieuwd heb nu weinig symptomen dus weet niet wat ik er van moet denken maar goed ik zie t wel. Heb af en toe nog wel scheuten door mijn baarmoeder net als ongikrampen, s'ochtends wat beroerd maar verder weinig eigenlijk behalve dan dak steeds t gevoel heb dak naar de wc moet voor grote boodschap maar dit uiteindelijk niet wil. Heb nu af en toe wat donkere afscheiding geen idee wat t is maja