overtijd? toch zwanger?

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door Sarahhhh, 23 mrt 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sarahhhh

Sarahhhh Niet meer actief

Heei. Ik ben al 4 dagen overtijd. En heb 2 dagen na mn nod een negatieve test gehad maar heb wel alle typische zwangerschap kwaaltjes. Heeft iemand wel eens na een week of langer pas een positoeve test geha die eerst negatief was? Ben zo in de war

2. pietje1987

pietje1987 Niet meer actief

Weet je toevallig wanneer je eisprong was? Hoe lang zijn je laatste cyclussen geweest? Welke cylcusdag zit je nu?

3. Vdvl95

Vdvl95 Niet meer actief

Volgens mij is dit je honderdste topic :D maar: 2 dage na je NOD een negatieve test is geen goed teken. In iieder geval zegt het dat je weinig hcg hormoon in je lichaam hebt. De symptomen die je voelt zijn dus in ieder geval niet te wijten aan een zwangerschap

4. Beckje

Beckje VIP lid

12 jul 2010
    8.652
    4
    36
    of je eisprong is (veel) later. maar kwalen gaan samen met een positieve test, kort na de innesteling kun je positief testen en pas na het innestelen kun je klachten krijgen...

5. Sarahhhh

Eisprong was 5 maart. Zit nu dag 31 normaa duurt het ong. 26 a 27 dagen. Jaa denk ook dat ik het maar los moet laten en moet wachten op mn menstruatie. Maar mijn menstruatie kondigt zich nog niet aan. Geen buikpijn niks

6. Lisa1987

Lisa1987 Fanatiek lid

11 sep 2013
    1.845
    183
    63
    Vrouw
    Kwalen zeggen helaas ook niet altijd iets. De keren dat ik niet zwanger was voelde ik vanalles en de keren dat ik wel zwanger was had ik helemaal geen kwaaltjes :( je lichaam kan je echt enorm voor de gek houden. De laatste keer had ik niet eens door dat ik zwanger was totdat ik me realiseerde dat ik al aardig overtijd was (zeker een week maar volgens mij nog langer)
    Ook kan het zijn dat je cyclus een uitschieter heeft van meer dagen. Weet niet of je je temperatuur opneemt of ovulatie testen doet? Want dan kan het ook zijn dat je cyclus gewoon een keertje anders is, gebeurd bij best veel vrouwen.

heel veel succes, hopelijk weet je snel of je zwanger bent of je menstruatie moet komen.

7. Sarahhhh

Me temperatuur is op dit moment wel hoog. Ong. 37.7 ik w8 deze week nog af en dan ga ik nog 1 x testen. Daarna is t wachten op de menstruatie

8. Be Happy

Be Happy Niet meer actief

Kun je je temperatuurkaartje plaatsen?

Zomaar in het wilde weg temperaturen zegt namelijk totaal niks. Je moet vanaf dag 1 van je cyclus elke ochtend op hetzelfde tijdstip direct na het ontwaken temperaturen. Pas dan valt er iets over te zeggen.

En hoe heb je je eisprong gevonden? Hoe weet je zo zeker dat ie 5 maart is geweest? Getemperatuurd? Ovulatietest? Berekend? Gevoeld?

We zitten namelijk nu zeker 3 weken na eisprong. Dan zou je al lang positief moeten hebben getest op een zwangerschap.

Tenzij je eisprong dus later moet zijn geweest....

9. Sarahhhh

Ik heb hem gevoeld en via deze site berekend. Ik vind het ook vrij appart snap er ook vrij weinig van.

Deel Deze Pagina