Postief getest, negatief getest en nu?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Dilann, 21 mei 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dilann

Dilann Actief lid

19 jul 2011
    246
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi allen,

Na bijna een jaar PCOS (en hierdoor geen cyclus, heb ik sinds kort weer een cyclus. Maart 1e cyclus 29 dagen met eisprong (volgens ovu testen), zit nu in 2e ronde.. Volgens ovu test weer een eisprong gehad.. zit nu op dag 31.
    Gisterochtend getest (kv2v5), licht positief. Vandaag getest, niks, helemaal wit. Nog geen spoor van menstruatie.
    Iemand hier ervaringen mee? Vals positief of vals negatief..? Ik heb eerder een vroege MK gehad, maar toen verdween het streepje geleidelijk en niet van de één op de andere dag... Geduld, afwachten en dit weekend testen heb ik natuurlijk al wel bedacht.. maar toch hierop zoek naar wat ervaringen :)

2. Lieve93

Lieve93 Lid

7 apr 2015
    83
    4
    8
    NULL
    NULL
    Hoi,

weet niet of ik je kan helpen..heb geen pcos.
    Maar ik heb zelf vorige week dinsdag en woensdag licht positief getest en daarna omo witte testen.
    Ben vandaag nog niet ongesteld, 8 dagen "overtijd".
    Heb zelf dit gevraagd in een topic en kreeg toen van iemand het advies dat de kv2v5 soms ook reageert op je eisprong.
    Weet niet of je een regelmatige cyclus heb?

x

3. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

15 apr 2011
    54.966
    15.605
    113
    Nabij Utrecht
    Met pcos heb je kans op meerdere vals posi ovu testen zonder een eisprong.
    Het kan zijn dat dat nu weer gebeurd.
    Ook kan de kv test hebben gereageerd op je eisprong/lh hormoon.
    Dat zou ook verklaren waarom hij de dag erna weer negatief was.

Wellicht handig om erbij te gaan temperaturen. Dan kan je zien of een ei ook daadwerkelijk springt na een posi ovu ;)

4. Dilann

Dilann Actief lid

19 jul 2011
    246
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hm.. ok.. dus in theorie zou ik dan nu dus een eisprong (gehad) kunnen hebben in plaats van 2 weken geleden zoals ik dacht? Ok..
    Ik had de hoop mijn cyclus weer op de rit te hebben, maar het klinkt alsof de kans groot is dat het dus gewoon alsnog helemaal ontregeld is.:(

Nou afwachten dan maar hoe het nu verder gaat. Bah. Ik zal me eens verdiepen in het temperaturen.. daar weet ik eigenlijk nog weinig van. Thanks iig.

5. Chann1992

Chann1992 Bekend lid

22 jan 2015
    623
    55
    28
    Vrouw
    Ik zal als ik jou was gewoon nog een zwangerschap test doen!
    Ik lees wel vaker dat een test eerst positief is en dan negatief en toch zwanger, misschien had je voor de negatieve test te veel gedronken of iets anders .. ?

Niet de hoop op geven hoor!

Deel Deze Pagina