Pff het word weer beter weer, de mama's komen weer naar buiten met de kinderwagen en/of dikke buik, en dan denk ik weer: "Waarom ik niet, ik wil ooooook".. Herkennen jullie dat gevoel?
Maar al te goed... wij hebben dan wel een dochter maar het kriebelt al 3 jaar voor een tweede. Helaas ondertussen alleen maar 4 miskramen verder en geen baby. Hier zijn we uitbehandeld, komende oktober hebben we een afspraak staan in Gent. Hopelijk kunnen zij ons wel helpen..
Heel erg, jarenlang Gelukkig is het na tig IVF behandelingen toch nog goed gekomen, hopelijk gaat het bij jullie wat makkelijker. Niet opgeven! 😐
Jazeker! Maar niet alleen bij beter weer hoor, ook rond Sinterklaas bijvoorbeeld. Hopelijk ooit nog..
Ik herkende eerder maar al te goed dat gevoel, omdat we laat in de zwangerschap onze dochter zijn verloren. Nu zijn we gezegend met een gezonde dochter en is het gevoel helemaal weg. Knuffel, hopelijk komt jouw kinderwens snel uit, en dat van de andere dames ook.
Als je ze ziet lopen op straat, bij de reclame van de Dela, bij de reclame van Nivea (of was het Dove?) van vorig jaar rond vaderdag -ik hoop zó dat ze die dit jaar lekker achterwege laten-, als je langs de Prénatal loopt, als je die afzichtelijke vrachtwagen van de BabyDump voorbij ziet rijden op de snelweg, bij de reclames van Interpolis, Ikea, dat ene automerk wat schreeuwt dat vader zijn niet altijd gemakkelijk is, met Sinterklaas, met kerst, op de dag dat je kindje geboren of een jaar ouder had moeten worden.. Knuffel voor jullie allemaal! ♥
Ik zie bijna altijd wel eens zwangeren lopen (maar ik woon dan ook best dichtbij een ziekenhuis/geboortecentrum) ook in de winter. Maar misschien is het dan voor sommigen minder opvallend door het dragen van een jas ofzo. En ik herken het gevoel niet zo, vlak na m'n bevalling vond ik het wel confronterend als ik eeb baby'tje zag ofzo maar als ik zwangere vrouwen ofzo zag had ik niet zoiets van, waarom jij wel en ik niet... Maar zo zie je maar hoe verschillend mensen hierin kunnen zijn, ik ken namelijk iemand die hetzelfde had meegemaakt als ik en een tijdje zelfs niet naar de kruidvat kon gaan omdat ze dan langs al die babyvoeding, flesjes, luiers e.d moest lopen en dat al te confronterend vond. Of hysterisch op de grond ging liggen krijsen (wel thuis hoor...) als er iemand langs liep met kinderwagen. Vond het dus wel moeilijk vanwege m'n eigen verdriet maar dat was het dan ook.
Die van Nivea was met de feestdagen: Familie is alles. Van dat jochie die op z'n opa en oma aan het wachten was. Misschien was het met Vaderdag die van Dove dan (ik weet niet welke je bedoelt)
Snap je heel goed... Ik heb jaren lang Claire van clear blue vervloekt, ging janken als we terug kwamen van een verjaardag of feestje waar zwangeren en kindjes waren, kon ook niet op kraambezoek. Na het overlijden van Siem was het helemaal erg, ik kon geen baby zien, geen feestdag, helemaal niks. Ik heb nu mijn prinses, die houdt me op de been. Ik wil al jullie lieverds heel veel sterkte en succes wensen, ik hoop dat jullie lieve en begripvolle mensen in jullie omgeving hebben.
Ik heb 't niet zo erg dat ik geen reclames ofzo kan zien daarover, maar dus wel als k zwangere dames zie lopen datk denk van pff dat zou ik ook wel willen!! Maar ja! En dat met t dumpen van n babytje.. Ik zeg altijd "dat zie ik nou nooit he! Ik zou t dan mee naar huis nemen en lekker verzorgen, geen haan die er naar kraait..." Hahahahaha
Ik bedoel die waarin ze honderdduizend keer 'papa' zeggen.. Heb gezocht op youtube, maar ik kan 'm ook niet meer vinden..
Ja wel herkenbaar. Had het geluk bij mijn eerste snel zwanger te zijn maar mijn tweede. Dat heeft wel iets langer geduurt. En ja haatte het ook ongesteld te worden. Maar had mij verzond op een gegeven moment. En eigenlijk snel daar na was het onverwachts prijs. Mijn het niet geloven na 9 jaar. Viel echt van mijn stoel was er ook niet meer mee bezig. Dus kinkt gek als je er al een hebt en wens van een tweede kan net zo sterk zijn.
ik kan me die reclame ergens herinneren ja.. is het alweer zo lang geleden dat die langs kwam? hopelijk kan ik over 2 weken een minifeestje thuis houden, met mijn vriend en de katten (die zullen er minder blij mee zijn, maar dat weten ze dan nog niet.. )