ff een vraagje ........ zaterdag 4 juli verjaardag gehad en allebei flink aangeschoten, en heerlijke sex gehad zonder condoom(vergeten) ......maar wanneer is mijn eisprong 😕 Mijn laatste menstruatie is 20 juni geweest en heb een cyclus van + \ - 30 /31 dagen ! Moet ik me zorgen gaan maken 😐 groetjes sandra
Als de eerste dag van de menstr. De 20ste was als je da berekend op het internet die zegt 7 juli rond die tijd dus je hebt nu wel kans op een zwangerschap zaadjes blijven tot wel 4 dagen goed zitten
Ik geloof dat je juist zwanger wil worden niet? Ik zou nog eens heel goed met je vriend gaan praten, want zo elke maand een beetje kans hebben, maar misschien niet de beste en niet weten wat je vriend er van zal vinden mocht het raak zijn, lijkt me ook niet ideaal.
ik heb het tegen mijn vriend wel verteld de volgende dag! Hij heeft al gezegt dat als het zo is ,dan is het natuurlijk gewoon welkom , ik heb al goed gepraat met hem en hij wil gewoon dat het spontaan gebeurd en niet op uur en tijd !Dus daar zijn we het al overeens gelukkig!
Waarom schrijf je in je eerste berichtje dan: Moet ik me zorgen maken? En nu? De condooms helemaal de deur uit?
Ja het is zo wel spontaan natuurlijk! Het overrompeld me gewoon omdat mijn vriend toch lang geeft getwijfeld. Maar toch hoop ik stiekem dat het raak is!
Jij heb precies dezelfde cyclus als mij.. Ik ben ook 20 juni voor het laatst ongesteld geworden.. Cyclus van 31 dagen.. Betekend woensdag pas je ei.. Dus het zou kunnen maar dan is wel heel klein. Wij hebben zondag sex gehad.. en dan nog is de kans klein. Woensdag heb je je ei maar je ei kan ook eerder komen.... Wij willen wel een kindje. Maar niet gedwongen meer, van NU moeten we sex.. We hebben sex wanneer we zin hebben en dan zien we wel.
Woensdag pas ei? Dan zit je al op cd 19 en met gemiddeld. 2 weken later dan je ei zou ze 33 dagen cyclus hebben.... Dus ei zal in gemiddelde gevallen ( afhankelijk van je LF) 4/5/6 juli zijn... Met haar 30/31 dgn cyclus zal ze 19/20 juli nod hebben .
Wat een termen allemaal die ik niet ken 😊 dus jij zeg eerder m'n ei? O spannend opeens dan weer 😀😀
Nee volgens mij betekend het iets anders hahah Maar je bent 14 dagen voor je eerste menstruatiedag vruchtbaar ( eisprong) dat is dan toch 7 juli? Dat is morgen dan 😊 ik ben er helemaal niet bewust mee bezig.
LF = luteale fase Dat is de periode van je eisprong tot je je volgende menstruatie krijgt... In die periode gaat je eitje richting de baarmoeder en eventueel innestelen. Als je niet zwanger bent, wordt het eitje met je baarmoederslijmvlies afgebroken en krijg je dus je menstruatie door!
Voel jij toevallig wat? Ik heb heel de tijd een opgezette buik net of het harde buiken zijn. Kan natuurlijk niet en wil mezelf ook niet gek gaan maken.
Haha ik heb opgezwollen borsten.en ik heb net toevallig bij de action testen meegenomen voor volgende week te testen. Hadden jullie het ook nog gezellig gemaakt ?
Nee want mijn man is weg voor z'n werk dus van het weekend alleen maar 😉. En wij willen er niet echt voor " gaan " zeg maar dus lekker op z'n beloop laten. We zien wel