Oh oh oh die hormonen!

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door dpbovenkamp, 8 aug 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. dpbovenkamp

dpbovenkamp Fanatiek lid

14 jan 2014
    1.628
    3
    36
    Ik moest vanochtend zo hard om mezelf lachen! Mijn zoontje zat Brandweerman Sam te kijken en daar was een brand in een woning en er zat een lammetje gevangen. Serieus, ik schoot helemaal vol toen dat lammetje gered werd!!:D:D:D:D:D:D:D En meteen daarna moest ik om m'n tranen lachen. Echt, die hormonen ook!!

2. Keke91

Keke91 Bekend lid

3 jul 2014
    644
    336
    63
    Vrouw
    Gelderland
    Haha ik herken het. Kwam een centerparcs reclame langs; ik huilen en daarna natuurlijk weer lachen omdat ik besef dat dat gewoon de hormonen zijn. :p

3. Monic

Monic Bekend lid

27 mrt 2012
    751
    2
    18
    Ja ikke dan! Ruzie gemaakt met manlief (lees; schreeuwen, huilen) omdat hij de verkeerde melk pakte. Omdat ik o zo nodig melk nodig had! Hahaha kan er nu echt om lachen!

4. meisje1977

meisje1977 VIP lid

1 mrt 2013
    8.108
    472
    83
    ha ha. Ik heb nauwelijks last va de hormonen. Ik herken het niet maar moet wel om je verhaal lachen

5. MI87

MI87 VIP lid

21 dec 2012
    5.119
    1
    0
    Vorige zwangerschap heb ik tranen met tuiten gehuild en woedend stamp voeten omdat mijn man geen boter op mijn brood had gedaan. Arme kerels :D

6. AngelaSR

AngelaSR Bekend lid

3 sep 2014
    707
    1
    0
    rijswijk ZH
    Ik moest laatst enorm huilen omdat mijn man de hamburgers niet op de goede volgorde maakte.. hahahaha arme man! Kon er gelukkig ook snel weer om lachen!

7. SweetPrincess

SweetPrincess Bekend lid

17 feb 2015
    601
    43
    28
    NULL
    NULL
    Ik heb laatst lopen janken dat mn vriend een shotglaasje brak die we op vakantie hadden gekocht. beiden toen 1 uitgezocht en die van hem brak ik vond het zooo zielig voor m!
    best wel maf...

en ook met de film UP van disney ik heb lopen janken in dat begin dat hij samen is met die vrouw enz en toen ging ze dood toen liep ik vol! zooo zielig vond ik het.

8. Nikaa

Nikaa Lid

24 feb 2015
    92
    0
    6
    NULL
    NULL
    Van de week de grootste ruzie gemaakt met mijn man omdat hij 6 (!) minuten later thuis was dan gebruikelijk.. De brug stond open en dat ging ik dus echt niet geloven!
    Na een halfuur dacht ik ineens waar ben ik mee bezig en huilend m'n excuses aangeboden. Samen hard gelachen om die stomme hormonen.

9. Sterre01

Sterre01 Fanatiek lid

29 mei 2013
    1.563
    46
    48
    Ik zat een heerlijk ijsje te eten en gaf manlief ook een hap met t lepeltje, om er vervolgens achter te komen dat hij koortslip heeft. Heb boos mn ijsje naar hem toe geschoven en gezegd dat ik niet meer hoefde vanaege zn koortslip en begon daarna te snikken😂(had enorme trek in dat choco ijsje ) arme man!
    Oh oh die hormoonmonsters toch

10. dpbovenkamp

dpbovenkamp Fanatiek lid

14 jan 2014
    1.628
    3
    36
    Hahaha, héérlijk om te lezen dat ik niet de enige ben. Voel me af en toe echt een psychopaat hahaha

11. LARB

LARB Actief lid

22 mrt 2014
    169
    0
    16
    K heb er niet zo heel vaak last van. Maar gisteren lag mijn kat zo schattig. Ik keek naar hem en besefte hoeveel ik van ze houd. Ik begon te huilen. Tot hardop en snot aan toe. Dit werd nog erger toen er ineens een gedachte binnen schoot dat we ooit gedag moeten zeggen.
    Ik heb me helemaal rot gejankt en vervolgens ook lachen erbij omdat ze nog super jong zijn!

Deel Deze Pagina