Ik moest vanochtend zo hard om mezelf lachen! Mijn zoontje zat Brandweerman Sam te kijken en daar was een brand in een woning en er zat een lammetje gevangen. Serieus, ik schoot helemaal vol toen dat lammetje gered werd!! En meteen daarna moest ik om m'n tranen lachen. Echt, die hormonen ook!!
Haha ik herken het. Kwam een centerparcs reclame langs; ik huilen en daarna natuurlijk weer lachen omdat ik besef dat dat gewoon de hormonen zijn.
Ja ikke dan! Ruzie gemaakt met manlief (lees; schreeuwen, huilen) omdat hij de verkeerde melk pakte. Omdat ik o zo nodig melk nodig had! Hahaha kan er nu echt om lachen!
Vorige zwangerschap heb ik tranen met tuiten gehuild en woedend stamp voeten omdat mijn man geen boter op mijn brood had gedaan. Arme kerels
Ik moest laatst enorm huilen omdat mijn man de hamburgers niet op de goede volgorde maakte.. hahahaha arme man! Kon er gelukkig ook snel weer om lachen!
Ik heb laatst lopen janken dat mn vriend een shotglaasje brak die we op vakantie hadden gekocht. beiden toen 1 uitgezocht en die van hem brak ik vond het zooo zielig voor m! best wel maf... en ook met de film UP van disney ik heb lopen janken in dat begin dat hij samen is met die vrouw enz en toen ging ze dood toen liep ik vol! zooo zielig vond ik het.
Van de week de grootste ruzie gemaakt met mijn man omdat hij 6 (!) minuten later thuis was dan gebruikelijk.. De brug stond open en dat ging ik dus echt niet geloven! Na een halfuur dacht ik ineens waar ben ik mee bezig en huilend m'n excuses aangeboden. Samen hard gelachen om die stomme hormonen.
Ik zat een heerlijk ijsje te eten en gaf manlief ook een hap met t lepeltje, om er vervolgens achter te komen dat hij koortslip heeft. Heb boos mn ijsje naar hem toe geschoven en gezegd dat ik niet meer hoefde vanaege zn koortslip en begon daarna te snikken😂(had enorme trek in dat choco ijsje ) arme man! Oh oh die hormoonmonsters toch
K heb er niet zo heel vaak last van. Maar gisteren lag mijn kat zo schattig. Ik keek naar hem en besefte hoeveel ik van ze houd. Ik begon te huilen. Tot hardop en snot aan toe. Dit werd nog erger toen er ineens een gedachte binnen schoot dat we ooit gedag moeten zeggen. Ik heb me helemaal rot gejankt en vervolgens ook lachen erbij omdat ze nog super jong zijn!