Ovulatietesten en Clomid

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door Help85, 30 aug 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Help85

Help85 Fanatiek lid

23 feb 2015
    2.005
    1
    36
    Hallo meiden

Heeft een van jullie ervaring met ovulatietesten in combinatie met Clomid? Omdat ik geen tussentijdse echo's krijg ben ik met ovu testen aan de haal maar nog geen positieve zit nu op CD15.

Vroeg me af wat jullie ervaringen zijn

2. CupCake88

CupCake88 Fanatiek lid

27 dec 2012
    2.817
    1.232
    113
    Regio Rotterdam
    Ik kreeg ze mee vanuit het ziekenhuis tijdens behandeling met Clomid, dus je kan ze zeker gebruiken!

Succes met je behandeling, hopelijk ben je snel zwanger!

3. Logan2013

Logan2013 Fanatiek lid

3 jun 2013
    1.342
    721
    113
    Hier werd mijn cyclus langer door clomid. Dus vond het toen ook al raar dat ik op de gebruikelijke dag nog geen. Positieve ovu had

4. Jippie

Jippie VIP lid

3 feb 2007
    11.784
    776
    113
    Als je PCOS hebt, kan het zijn dat ovulatietesten niet goed werken door je verstoorde hormoonwaarden. Het kan zijn dat je testen altijd negatief blijven of juist altijd positief zijn. Bij sommige vrouwen met PCOS werken ovulatietesten wel goed (bij mij toevallig). De testen zijn dus niet heel erg betrouwbaar, maar dat komt door de PCOS en niet door de Clomid.

Follikels groeien met Clomid inderdaad langer door voordat ze springen, daardoor heb je dus ook later een positieve ovulatietest. Ik zou nog even doorgaan met testen, hopelijk pik je de LH-piek nog op. Succes!

5. Help85

Help85 Fanatiek lid

23 feb 2015
    2.005
    1
    36
    Ja daar was ik idd al bang voor. Maar moet wat als ik tussentijds geen echo's krijg :) blijf deze week nog wel ff door testen en gelukkig temp ik.

Thanks voor jullie reacties

Deel Deze Pagina