Bijna een hele ronde volgehouden

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Safoura, 22 okt 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Safoura

Safoura Actief lid

6 aug 2015
    110
    0
    16
    Dag dames,

Ik had me voorgenomen om deze ronde niet met het zwanger worden bezig te zijn.
    Ik heb geen ovutesten gebruikt deze ronde en we hebben het gewoon op goed geluk gezellig gemaakt.

Maar nu mijn NOD nadert ben ik er toch weer mee bezig (zucht). Het spookt al sinds vorige week door mijn hoofd, en dat heeft te maken denk ik omdat ik constant steken, pijntjes voel linksonder in me buik. Ook zijn mijn darmen helemaal van slag, op een dag kan ik zowel diarre, verstopping as normale stoelgang hebben. Dit had ik van het weekend en dinsdagavond. Dinsdag had ik ook extreme krampen in mijn buik (geen menstruatieoijn) dit was meer mijn darmen. Ik voel constant plofjes binnen.

Maar vanochtend werd ik weer wakker met de menstruatiebenen en en vervelend gevoel onder in mijn buik.

Mijn nod is zaterdag of zondag maar ik heb heel sterk de neiging om straks een test te halen.

En ik had zo graag gehoopt dat ik het vol zou kunnen houden tot ik wel of niet ongesteld zou worden en zie ik wel.

Ik vraag niet om advies , meer om een luisterend oor..

2. jaleisha28

jaleisha28 Fanatiek lid

29 sep 2014
    1.949
    56
    48
    Zaandam
    Ik heb geluisterd :D

Ben benieuwd of het nu zonder testjes en dingetjes gelukt is, au naturel ;)

3. Flowerlover

Flowerlover Actief lid

19 sep 2015
    372
    0
    0
    Het is inderdaad verschrikkelijk om te moeten wachten :( Ik moet zelf ook nog een week wachten ondanks mijn klachten.. Veel sterkte!

4. Tearmiss

Tearmiss Actief lid

18 feb 2015
    214
    3
    18
    NULL
    NULL
    Het gaat je gewoon lukken! Niet testen voor maandag!

5. Krimpie

Krimpie Actief lid

18 mei 2015
    392
    148
    43
    NULL
    NULL
    Het wachten is ook killing meid. Ik vond zodra ik ongesteld was geworden de eerste twee weken heel goed te doen. Ik dacht 1 dag: kut, en dan weer door. Vanaf mijn eisprong (als ik dus wist dat er een kans was), werd het weer verschrikkelijk!!
    Ik weet niet of ik geloof dat je er te veel mee bezig kunt zijn, maar in mijn geval was het wel waar. De eerste maand dat wij "ons lot" in handen legden van de gyn (mijn cyclus werd gevolgd, dus we lieten die maand de ovu-testen links liggen), was ik zwanger. Ik geloofde nooit dat het niet lukt als je er te veel mee bezig bent en ik denk dat ik dat eigenlijk nog niet geloof, maar er "minder" mee bezig zijn is voor jezelf iig wel prettiger. Maar dat was mij zonder die onderzoeken ook niet gelukt hoor meid. Het is verschrikkelijk dat wachten. Ik ga heeeel hard voor je duimen dat het raak is. Laat je horen als je getest hebt?
    Nog ff volhouden, dan weet je iig direct zeker of het raak is of niet en heb je geen tuurstreepjes waar je onzeker van wordt!

Liefs

6. Adinka

Adinka Actief lid

1 okt 2015
    333
    1
    0
    NULL
    NULL
    Succes met wachten!
    Hopelijk voor een goed doel :)

7. Mdsn

Mdsn Lid

17 okt 2015
    84
    0
    6
    NULL
    Oh erg is dat he? Ik moet nog een dikke week wachten tot mn NOD.. Het liefst doe ik vandaag al een test maar ik weet dat dat toch geen zin heeft.. Pff die periode tussen ei en NOD..

8. Safoura

Safoura Actief lid

6 aug 2015
    110
    0
    16
    Ik heb niet kunnen wachten en heb nu echt enorm spijt. Test was hartstikke negatief. Dus laat t los en wacht op mijn menstruatie.
    Ik geloof ook niet in t " je moet er niet mee bezig zijn onzin" want dat doe je toch. Ik had alleen deze maand geen zin in elke keer ovutesten en afscheiding checken.

Ik ga deze maand beginnen met temperaturen want dan kan ik ook een afspraak maken bij de HA.

9. Krimpie

Krimpie Actief lid

18 mei 2015
    392
    148
    43
    NULL
    NULL
    Helaas... Jammer dat hij negatief was... Maar het kan natuurlijk nog.
    Temperaturen is een goed idee. Ik heb toen wij naar de gyn gingen van haar ook een menstruatie kaart gekregen waar je op kon invullen wanneer je bloed en hoeveel. Wilden ze ook graag zien... Dus misschien een idee om dat ook vast bij te houden.

Liefs

10. Safoura

Safoura Actief lid

6 aug 2015
    110
    0
    16
    @Krimpie, bedankt voor de tip. Weet jij waar ik zo een kaart kan vinden, of is er ergens een voorbeeld?

Deel Deze Pagina