Hoi allemaal, Ik heb vanaf vorige week donderdag allemaal klachtjes: - Bij vlagen erg misselijk, het gevoel of het eten niet wil zakken - In de loop van de dag zware hoofdpijn - Erg moe, moet me ertoe aanzetten om wat te gaan doen en ben het daarna helemaal zat; - Steken in m'n onderbuik, wat ik ook heb net voordat ik ongesteld moet worden - Last van mijn darmen en ik ben steeds behoorlijk chagrijnig... Ik voel me zoals ik me ook altijd voel op de eerste dag dat ik ongesteld ben. Erg beroerd dus. Nu ook een beetje last van m'n rug. Vorige week donderdag was het dag 19 van mijn cyclus die altijd precies 28 dagen is. Ik heb op dag 9 de laatste keer seks gehad. Ik heb sterk het gevoel dat ik zwanger ben (eerste keer). Maar is dat wel mogelijk als ik op dag 9 de laatste keer seks heb gehad? En kan het dat ik dan al zo vroeg zwangerschapskwaaltjes heb? Het duurt nog vier dagen voordat ik ongesteld moet worden, en het wachten duurt nu zo lang voordat ik zekerheid heb...! Ben benieuwd naar jullie reacties!
Gebruik al een hele tijd de pil niet meer. Ik heb nu zwangerschapstesten besteld die voor de menstruatie al te gebruiken zijn en ga er dan gewoon al 1 proberen. Ik weet dat klachten niet altijd wat zeggen, maar ik vind de klachten wel vreemd. Vooral die constante menstruatiepijn...
welke zwangerschapstest heb je gebruikt? ik heb toen ook 3dagen voor nod getest met de zwangerschapstest van clear blue 2v15 gelijk positief en die van de kruidvat 2v5 zijn ook erg gevoelig
Ik heb ze gebruikt van Zwanger & Kids, de uiterst gevoelige. Ik lijk ongesteld te worden vandaag, wel 2 dagen te vroeg. Maar ik laat de hoop varen.