Zwanger of niet?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Misses cat lady, 23 nov 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Misses cat lady

23 nov 2015
    18
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb de bestelling niet binnen gehad ik had meerdere dingen besteld en alles zat er in behalve de test. Meteen gebeld en als het goed is word het morgen alsnog toegestuurd vandaag kan ik die test nog niet doen. Ik zit mijn eigen echt op te vreten nu maar zal toch echt moeten wachten tot morgen.

2. Jenala

Jenala Fanatiek lid

16 apr 2010
    1.906
    60
    48
    Dat zal je net zien. Succes met wachten.

3. Vlinder84

Vlinder84 Niet meer actief

Ah was dan ff naar de kruidvat gefietst joh ;) Ik zou allang gek van nieuwsgierigheid geworden zijn haha :D

4. Misses cat lady

23 nov 2015
    18
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dank je en ik zit al in spanning omdat ik eerder een miskraam heb gehad. En nu voel ik dus menstruatie pijn en heb ik druppels gewijs bloed verlies. Mijn lichaam doet anders en weet niet wat het is dus vind het best wel eng en spannend.

5. Misses cat lady

23 nov 2015
    18
    0
    0
    NULL
    NULL
    Bestelling heb ik net pas binnen en de kruidvat is al dicht misschien dat de AH wel testen heeft.

6. Ukkie1

Ukkie1 Fanatiek lid

30 jun 2015
    4.822
    2.249
    113
    Bij de AH bij de servicebalie vaak wel!

7. Misses cat lady

23 nov 2015
    18
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik wacht gewoon tot morgen want mocht de test positief zijn moet ik toch 9 maanden wachten. En is de test negatief dan moet ik alsnog wachten totdat er een leuke man op mijn pad komt. Hoe dan ook ik moet wachten. Het voelt gewoon raar want dit is nu dag 4 dat ik zeer zeer licht bloed verlies heb met menstruatie pijn en 9 dagen dag ik toch over tijd ben (ben in juli gestopt met de pil waarna ik 1x na 31 dagen en 2x na 26 dagen mijn menstruatie kreeg. En toen ik de pil nog slikte ging dat ook met 26 dagen. Dit valt dus op voor mij).

8. hoop28

hoop28 Fanatiek lid

29 apr 2015
    1.247
    550
    113
    Vrouw
    Weet je wat het probleem is. Niemand kan je vertellen wat het is. Je hebt vrouwen met veel symptomen en die zijn niet zwanger en vrouwen met geen enkel symptoom en die zijn het wel. Ik ken wel wat dames die dit soort afwijkende cyclussen hebben en waarbij het met ontpillen te maken heeft. Maar misschien heb ik iets verkeerd gelezen. Je bent gestopt met de pil, je hebt geen vriend en onbeschermde seks gehad rond je ovu?

Ik hoop dat de test morgen je meer vertelt. Je kunt hem de hele dag door doen. Je hcg zou nu al vrij hoog moeten zijn.

9. Misses cat lady

23 nov 2015
    18
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dat kan het zijn alles is mogelijk. Wel snap ik niet waarom het eerst wel normaal is en daarna pas na een paar maand niet meer. Ook ivm de seks die heeft plaats gevonden rond mijn ovi en ik nu wel soort van overtijd ben. Morgen de test maat afwachten.

10. balleke

balleke Fanatiek lid

21 jan 2009
    1.837
    0
    0
    gevaarlijk beroep
    brabant
    Spannend meis... heb je vandaag kunnen testen?

11. Misses cat lady

23 nov 2015
    18
    0
    0
    NULL
    NULL
    Helaas niet zwanger en vandaag ook in eens erg ongesteld geworden erger dan ik normaal heb. Normaal heb ik twee dagen het wat rustig en daarna meer vloeing en nu gelijk vrij erg. Het enge is de vorige keer dat ik dat had kwam die vleesboom er uit.

12. Vlinder84

Vlinder84 Niet meer actief

Je menstruatie kan ook gewoon wat erger zijn dan normaal, hoeft gelukkig niet meteen iets engs te betekenen :) Wel jammer dat je niet zwanger bent, je stelt je er toch op in.

13. Misses cat lady

23 nov 2015
    18
    0
    0
    NULL
    NULL
    Klopt het is ergens wel erg jammer omdat je je er inderdaad op instelt. Probeer mij er over heen te zetten en weer door te gaan ook a is het moeilijk.

Deel Deze Pagina