Hallo, Ik ben al 2 weken overtijd en ik voel me niet zo goed : onder rugpijn, buikpijn, maagzuur, hoofdpijn, misselijkheid, benauwd warm en soms wat duizelig. Maar heb al 3 zwangerschapstesten gedaan 2x kruidvat early en 1x clearblue degene die gewoon met streepjes is en ze geven allemaal aan dat ik niet zwanger ben maar zo voel ik me niet. Nu weet ik niet wat ik moet doen zou graag willen weten of ik zwanger ben of niet want dan kan ik me voorbereiden.
Als je al 2 weken over tijd bent dan zou de test positief moeten zijn als je wel zwanger bent. De kans is dus klein dat je zwanger bent. Gebruik je anticonceptie? Zo niet, dan kan je ook gewoon een langere cyclus hebben. Als je het zeker wilt weten kun je bij de huisarts vragen om een bloedonderzoek waarbij ze naar HCG kijken, dus naar zwangerschap. Succes!
Dankje voor je reactie maar ik voel me al zolang niet goed, normaal heb ik alleen de dag voor me ongesteldheid last van wat kramp. En ik slik wel anticonceptie. Daarom vind ik het ook raar dat het zolang uitblijft meestal ben ik 2 dagen nadat me strip op is al ongesteld. Maar ik ga morgenochtend wel even langs de huisarts.
Zolang als de zwangerschapstest negatief is, ben je niet zwanger. Symptomen zeggen vaak ook niks. De meeste vrouwen voelen niks bijzonders als ze net zwanger zijn, terwijl ze anders altijd van alles voelden elke ronde. Men denkt altijd maar van alles te moeten voelen als je zwanger bent, maar dat is helemaal niet zo. Je hebt geen pilbloeding gehad de laatste keer begrijp ik? Er zijn meer vrouwen die soms in de stopweek niks verliezen, maar ook niet zwanger zijn. Je verliest tijdens je pilbloeding alleen wat baarmoederslijmvlies. Verder niks aangezien je bij correct pilgebruik geen eisprong hebt. Verder kan de pilbloeding qua intensiteit ook verschillen. Zo zijn er vrouwen die alleen maar last hebben van wat bruinverlies in de stopweek, terwijl het bij anderen gewoon roodverlies is. Maar ik denk dat het voor jou verstandig is om naar de huisarts te gaan. Wellicht kun je daar nog een testje doen of een bloedtest.Als die ook negatief is, ben je echt niet zwanger.