Hallo allemaal, Ik ben sinds gisteren met ovulatietesten aan de slag gegaan. Ik zit momenteel op cyclus dag 8. Mijn vorige maand was ongeveer een cyclus van 30 dagen. Ik heb vanmorgen de ovulatietest van Action uitgeprobeerd en die was negatief. Ik heb nog een ovulatietest uitgevoerd van clear blue met de twee meest vruchtbare dagen en nog één test van clear blue met de twee meest vruchtbare dagen en die was ook negatief. Ik heb toen nog een test gedaan van clear blue met een dubbele hormoonindicator en die gaf piekvruchtbaarheid. Dit is met mijn eerste urine na opstaan. Komt mijn ovulatie er al aan?
Dag 8 is wel erg vroeg om te beginnen met testen, gemiddeld kom je ei tussen dag 13 tot 19 ong. die met dubbele hormoon geeft je 4 beste dagen aan om zwanger te worden. Zou aanraden door te testen met de gewone test van Action om te kijken of deze op loopt ( deze niet met ochtend urine doen ) Anders zou je namelijk je ei al op dag 12 kunnen hebben... én toch het gezellig maken je weet nooit!
Klopt dag 8 zou wel heel erg vroeg zijn. Ik heb ook mijn temperatuur de laatste week bijgehouden, maar die is ook vandaag aan de wat lagere kant dan gewoonlijk. De test met een dubbele hormoonindicator gaf al piekvruchtbaarheid aan van clear blue Ik heb ook geen vruchtbaarslijm gezien. Ik kan het beste uitgaan van die action testen?
Ja voorlopig even testen rond de middag met de action testen om te kijken of ze oplopen en later nog eens gewone clearblue proberen over dag of 2
Het ligt aan de lengte van je cyclus of dag 8 te vroeg is...ik begon ook altijd al op dag 9 hoor met testen mijn cyclus was gem. 25 dagen. Ik zou doortesten met action ik heb goede ervaringen met deze testen!
Hoi, Ik heb inmiddels verder getest en gisterenavond was het streepje van de Action en die van de sensitest tegen het donkere aan zichtbaar, maar vanmorgen was het streepje weer weg. Ik heb maandagavond gemeenschap gehad. Maandag had ik ook lange slierten als slijm . Is dat vruchtbaarslijm? Dan ben ik nu op tijd? Of zou het vandaag pas mijn eisprong zijn?