zwanger of niet

Discussie in 'Anticonceptie' gestart door kelchris, 4 jan 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. kelchris

kelchris Nieuw lid

4 jan 2016
    4
    0
    0
    NULL
    NULL
    hoi dames.

Ik slik anticonceptie en op 15-12 positieve test gehad en duidelijk positief. nog steeds geen bloeding gehad althans een bruine afscheiding. op de 18de. 100 testen verder zijn ze allemaal negatief, ook een bloedtest wees negatief uit. Vandaag naar de huisarts geweest en die vondt het ook vreemd. moest stoppen nu met de pil en wachten tot ik maandag naar de gynocoloog kan. zal ik dan toch zxwanger zijn... mijn huisarts zei dat het zeker wel kon namelijk.

voorheen dol op frikadellen en nu kan ik ze niet ruiken en ga ik bekant spugen idem dito met het verschonen van de luier van mijn zoontje nigel.

iemand hetzelfde meegemaakt.

2. PandaBeertje

PandaBeertje Fanatiek lid

19 nov 2015
    1.681
    4
    38
    Vrouw
    Ben je ergens de pil vergeten dan?
    Hoe kwam je zo ver om te testen?

3. kelchris

kelchris Nieuw lid

4 jan 2016
    4
    0
    0
    NULL
    NULL
    ja ben wel een keer de pil vergeten idd. vandaar dat ik ging testen pijnlijke borsten en mn buik groeit enorm

4. kelchris

kelchris Nieuw lid

4 jan 2016
    4
    0
    0
    NULL
    NULL
    heeft iemand een idee

5. LJJ

LJJ Fanatiek lid

20 nov 2015
    2.376
    1.350
    113
    NULL
    NULL
    Had je de 15e een positieve zwnagerschapstest of ovulatietest?
    Want als het een zwangerschapstest was, begrijp ik niet waarom
    je gewoon de pil bent blijven slikken en geen actie hebt ondernomen?!
    Als de test en bloedwaarden nu negatief zijn kan het niet dat je zwanger bent. Mss een andere oorzaak van je klachten?

6. Be Happy

Be Happy Niet meer actief

Misschien heeft die ene positieve test op je eisprong gereageerd. Dat verklaart dan meteen waarom alle volgende testen negatief waren.
    En ja, een zwangerschapstest kan een eisprong opsporen. Een lid hier (Jane Nog wat) had zelfs een positieve digitale CB-test die op haar eisprong gereageerd heeft.

En symptomen. Die kunnen ook ontstaan doordat je ondanks tig negatieve testen waaronder een bloedtest, nog steeds zwanger denkt te zijn.

7. PandaBeertje

PandaBeertje Fanatiek lid

19 nov 2015
    1.681
    4
    38
    Vrouw
    +1 voor beide bovenstaande reacties ..

8. kelchris

kelchris Nieuw lid

4 jan 2016
    4
    0
    0
    NULL
    NULL
    Sorry hoor dames. Maar een half jaar geleden precies hetzelfde toen heb ik idd niet verder de pil ingenomen en meteen actie ondernomen. Verloskundige gebeld echo gehad niks op te zien. Dus vandaar. Wist niet dat jullie zo reageren. Ik wacht wel af tot dat ik bij de gynaecoloog ben geweest.

9. LJJ

LJJ Fanatiek lid

20 nov 2015
    2.376
    1.350
    113
    NULL
    NULL
    Het is absoluut niet de bedoeling je aan te vallen. Sorry als dat wel zo over kwam.
    Als ik voor mezelf spreek wilde ik alleen wat meer informatie rondom de situatie om je wellicht aan een antwoord te helpen..
    Succes bij de gyn!

Deel Deze Pagina