Ik zit nu op CD 6 en vandaag was mn temperatuur opeens veel hoger. 37.0. Ik heb nog een keer getempt en toen was hij 36.9. Dus ik heb de eerste maar aangehouden. Wel had ik het heel warm vanmorgen, zou het daar Door kunnen komen of doe ik iets fout? Mn eisprong is nog niet geweest lijkt me haha.. Bekijk bijlage 497507
Ben je op dit moment nog ongesteld? Of net klaar? In die periode is het normaal als je temp een beetje schommelt. En idd wat vakantieganger zegt... Dat is wel belangrijk! Goed dat je de eerste temp hebt aangehouden! Hoelang is je cyclus normaal? En doe je ook ovu testen?
Ja, ik heb de wekken gezet, ik ben er de hele nacht niet uit geweest en ik was echt net 2 tellen wakker toen ik ging tempen. Ik begin deze maand met testen, maar dat hoeft pas vanaf Maandag. Ook nog zo'n twijfel geval. Mijn cyclussen schommelen nogal, dus nu twijfel ik of ik voor de zekerheid mn kortste cyclus aan moet houden voor de ovulatietesten of mn laatste cyclus. Mijn menstruatie was van 4 t/m 7 April. Af en toen verlies is nog wat roze slijm, maar op 7 April voor het laatst bruin verlies gehad.
Ik zou inderdaad je kortste cyclus aanhouden voor je ovutesten. Dan mis je hem nooit. Ik denk dat je temp wel klopt hoor!
Oke, dankje! Dan begin ik dus Maandag met testen.. Vandaag ook eentje gedaan, gewoon om even te proberen. Hier stond al een mooi streepje op, maar nog niet positief natuurlijk haha.. Ik temp gewoon verder en zie wel hoe mn grafiek wordt
Mijn temp schommelde ook altijd wat ik het begin van de cyclus. Er zijn ook geen 'goede' of 'foute' temperaturen, en een uitbijter komt heel vaak voor. Het gaat om het grote geheel van een hele maand tempen. Kortom: lekker doorgaan. Het hielp mij trouwens ook om in FF ook bijvoorbeeld je afscheiding bij te houden. Klinkt een beetje vies, maar leert je heel veel over wanneer je vruchtbaar bent of niet.