Toch even vraagje/was dit nou innestelingspijn?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Vanilia, 23 okt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Vanilia

Vanilia Fanatiek lid

13 jan 2007
    1.715
    2
    0
    Amsterdam
    Gisteren in de avond kreeg ik linksonder in mijn buik ontzettende pijn. Ik kon niet meer op mijn linkerbeen staan en het was echt zo'n trekkerige heftige pijnscheut wat bijna 15 min. aanhield. Daarna een paar uur later in bed weer, dit hield ook ong. 15 min. aan. Ik voelde me op dat moment ook echt 'ziek'.
    Heb dit eigenlijk nooit eerder ervaren. Ben eigenlijk benieuwd of er meer mensen zijn die dit ook hadden en inderdaad zwanger bleken te zijn.
    Verwacht er eigenlijk niet veel fijn van hoor.

Vanilia

2. Josien

Josien VIP lid

27 jun 2006
    9.956
    5
    38
    Vrouw
    Loonadministrateur
    Noord-Brabant
    Hoi meid,

Het is moeilijk te zeggen zo van een afstand wat het geweest kan zijn. Kan het niet toevallig je eisprong zijn geweest? Ik hoor/lees van anderen regelmatig dat zij dit kunnen voelen en dat het te vergelijken is met een pijnscheut.

Van innestellingspijn heb ik zelf nog nooit gehoord, maar dat wil dus ook niet zeggen dat het niet bestaat ;). Ik heb zelf bij de innesteling wel licht bloedverlies gehad, maar dus geen pijn.

Ik hoop op een mooie positieve test voor je binnenkort meid!

Liefs,
    Josien

3. Daphne

Daphne Fanatiek lid

1 jan 2006
    4.615
    0
    0
    Roosendaal
    Ik denk persoonlijk dat het eerder een eisprong geweest is, gezien de dag van je cyclus.

4. Vanilia

Vanilia Fanatiek lid

13 jan 2007
    1.715
    2
    0
    Amsterdam
    Bedankt voor jullie antwoorden.
    Misschien was het inderdaad een (late) eisprong. Ik ga hier maar gewoon vanuit :) En verder is het niks anders dan afwachten.

5. Josien

Josien VIP lid

27 jun 2006
    9.956
    5
    38
    Vrouw
    Loonadministrateur
    Noord-Brabant
    Ik hoop dat je toch je mannetje gisteren nog even hebt kunnen verleiden dan ;)...

Groetjes en succes,
    Josien

6. Vanilia

Vanilia Fanatiek lid

13 jan 2007
    1.715
    2
    0
    Amsterdam
    Nee jammer genoeg is dat niet gelukt haha.
    Maar we hebben wel veel kunnen klussen de afgelopen week. dus mijn duimen draaien..... :)

7. Natasja

Natasja VIP lid

1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    het moeilijk is ook dat een innesteling meerdere dagen duurt, dat is niet in 15 minuten gepiept, dus ik vraag me dan af hoe het voelt? heb je idd soms heel even pijn, of heb je dagen zeurpijn? als je het al voelt.

heb zelf vanaf eisprong tot nod buikpijn gehad, dus hoe of wanneer dat innestelpijn was, i dont know.

8. Pooh69

Pooh69 VIP lid

31 mrt 2007
    6.935
    0
    0
    Ik had deze heftige pijnen ook wel eens tijdens mijn eisprong! ;)

9. sonja

sonja VIP lid

5 mrt 2006
    5.270
    0
    0
    bejaardenzorg
    DenHelder
    ik had alleen wat steken met de eisprong verder zou ik niet weten hoe innestelingspijn aanvoelt,volgens mij niet gehad

10. Vanilia

Vanilia Fanatiek lid

13 jan 2007
    1.715
    2
    0
    Amsterdam
    Ja het is moeilijk, vooral omdat er toch wat meiden zijn die de innesteling wel degelijk gevoeld hebben, rond de vermoedelijke innestelperiode.
    Mijn eisprong heb ik heel duidelijk gevoeld op dag 9 en 10 van mijn cyclus. Weer krampjes, opgeblazen gevoel etc. Daarna niks meer, alles was normaal en rustig. Toen opeens heel heftige krampen op dag 16.
    Dus het eerste wat ik dacht was hmm misschien innesteling....... :rolleyes:
    Maar zoals ik al zei ik ga er niet van uit. Denk dat het inderdaad gewoon wat anders was.

Gr. Vanilia

11. Phemme

Phemme Actief lid

29 aug 2007
    452
    0
    0
    Was hier wel zo achteraf gezien. Voelde als menstruatiekrampen. Ik duim voor je!

12. Vanilia

Vanilia Fanatiek lid

13 jan 2007
    1.715
    2
    0
    Amsterdam
    Dank je Phemme. Nog even afwachten en dan ben ik van plan te testen. Ik was gestopt met testen omdat ik gewoon netjes ongesteld werd elke maand (vond het zonde van mijn geld eerlijk gezegd :oops: ). Maar dit keer wil ik toch de gok wagen :)

En jij gefeliciteerd met je zwangerschap!

Deel Deze Pagina