hallo wie kan mij helpen wij proberen zwanger te worden nu ben ik wat misselijk duizelig heel moe kribbig vandaag tets gedaan niet zwanger moet vrijdag ongi woren wel heb ik al 2 dagen bruinige afscheiding wie kan mij helpen kan ik nog niet genoeg hcg hormonen hebben
Mmhh, ik weet het niet, kan nog wat te vroeg zijn, nog even wachten zeker... Ik heb hier al veel verhalen gelzen van vrouwen die ook bruinig verlies hadden , enkele dagen aan een stuk en sommige waren zwnager andere niet ... Ik hoop het voor jou!
Dankjee! Ik heb besloten dat ik pas ga testen by enkele dagen overtijd, het is moeilijk, maar ik stuur mijn man altijd naar de winkel , dan kom ik zeker niet in verleiding om er een te kopen, en als ik er nog geen heb gekocht, dan kan ik ook nog niet testen... Xx.
hallo ja het wachten duurt zo lang he heb ik ook terwijl je toch denkt zwanger te zijn echt heel veel suskes hoe lang moet je wachten om te testen vrijdag ongi worden waneer mag ik dan testen gea
de site zegt vanaf je 1 dag overtijd bent, mag je testen, maar ik wacht nog een beetje langer, ik ga zondag testen, dan ben ik 3 dagen overtijd... als het dan neg is wachten 1 week , dan nog geen duivels , weer testje...
hallo heb jij het ook dat je denkt dat je zwanger bent ik heb het wel maar ja om tereulstelling te voorkommen proberen niet aan te denken al is het heel moeilijk hoor gea
hoi gea ja dat heb ik ook. maar dat is erg moeilijk. hoe lang zijn jullie al aan het proberen? wij zitten in ronde 3
hallo wij zitten in ronde 2 we zijn nu begonnen met de persona dus maar weer afwachten als het raak wordt of niet wij vrijen gewoon de hele maand door gea