Hoi Hoi, Ik lees al een tijd mee en ben erg blij voor iedereen die zwanger is! Gefeliciteerd Voor de mensen die nog bezig zijn succes klusse en het is jullie gegunt! Nu heb ik een vraag ik heb vanmiddag test gedaan omdat ik weer niet ongi ben geworden maar ben ook heel onregelmatig... nu heb ik de test niet met ochtendurine gedaan was pas om 1 uur wakker (schandalig he maarja vakantie...) en het was de 2e keer dat ik naar de wc ging. Heb een test gedaan en dit kwam eruit vraag me nu af ben ik zwanger of niet... Het is een madcare test zo casette test als ik het goed heb waar ook ovulatietesten van zijn. Ik doe zaterdag de test nog een keer hoor met ochtendurine maar kan niet wachten en wil graag jullie mening! TNX! Sorry voor het lange berichtje wou het korthouden maar dat lukt nooit zog goed! x Laila88
je zou denk ik zeggen van wel dat je zwanger bent. maar doe voor de zekerheid nog eens een cb test wat die zegt. ik hoop dat het idd positief is . liefs lana
Met zo'n test spring ik een gat in de lucht! Gefeliciteerd! En laat ff weten hoe die ander test uitpakt! Liefs Malina
Dankjewel voor jullie reacties heb het net me vriend verteld en die was eeh echt heel nuchter... we doen zaterdag nog een test schat ik hou van jou jij krijgt vanavond een dikke kus haha! Ik zal het laten weten wat eruit komt? Iemand nog tips voor een goede test en waar ik die kan halen? Gr Laila88
Haal een Clear Blue digitale test, dan kun je er echt niet omheen In ieder geval alvast gefeliciteerd, want deze is naar mijn idee ook positief!
ja ik zie ook een 2de streep! ik zou de digitale test van clear blue doen , dan is het meteen duidelijk. laat je het nog even weten liefs mounia
ik zie wel 2 streepjes, maar heb je de test uit elkaar gehaald? Je zei toch dat het een casette test was?
Ja met zo heel dun streeepje aan de zeikant idd een laagje overheen die is in mijn tas eraf gevallen omdat ik hem constant bij me heb haha! Is dat erg dan of kan je dan niet meer zeggen dat ik zwanger ben? heb pas na de tijd de foto gemaakt, maar heb wel zo die strepen gezien ik doe zaterdag voor de zekerheid nog een keer de test van de kruidvat! Wat zeggen jullie en jullie gevoel? Ik voel me zo zenuachtig!
Ja, dat was het eerste wat ik dacht... is die rechterstreep niet een schaduwlijntje van waar de test dikker wordt? Ik zie geen 2e lijntje waar die hoort te zitten
Lees dit nu pas > daar waar dat laagje zeg maar vastgeplakt zit normaal komt altijd een roze lijntje. De "zwanger"-streep moet echt net naast de controlestreep komen (iets van 5mm ernaast). Dat streepje onder waar het vastgeplakt zit zegt niks.... Gewoon zaterdag nog een x testen dus, en dat stripje lekker laten zitten, raak je alleen maar van in de war!