Na ruim een jaar proberen weer ongesteld geworden. Inmiddels de eerste gynaecologische onderzoeken achter de rug (wat duurt dat allemaal lang!). Inmiddels ook al veel geld uitgegeven aan foliumzuur, ovulatietesten, zwangerschapstesten, vitamines e.d. Inmiddels meiden in mijn omgeving zwanger zien worden die korter bezig zijn dan ik. Eigenlijk is het allemaal om te huilen, maar zullen we er maar eens om lachen? Laat die grappige of typische plaatjes/filmpjes maar komen!
Sorry, heb na 3 miskramen echt mijn gevoel voor humor verloren vrees ik. Althans wat dit onderwerp betreft.
@ Pricil en Cindy, leuk! Dank je wel, het vrolijkt me toch altijd wel op. @ Madelie, wat naar die miskramen. En geloof me, ik voel me ook heel vaak rot, boos, verdrietig en teleurgesteld om het feit dat het telkens maar niet lukt. Maar af en toe moet je toch het positieve van alles inzien. En dat kan door het waarderen van kleine dingen (mooi weer, nieuwe schoenen) en ècht belangrijke dingen (lieve vrienden, fantastische man, etc.). Maar het kan ook door af en toe met een knipoog te kijken naar het proces van zwanger worden. Sorry, als je het als kwetsend ervaart, maar zo is het absoluut niet bedoeld.