Ik heb helaas maanden (wat zeg ik, jaaaaaren) achter elkaar streepjes gepiest en nog heel wat duidelijker dan deze zijn. En dat met verschillende testen. En toch echt niet zwanger hoor. Dus ook ik vind het een beetje gevaarlijk om dat zo maar te zeggen. Begrijp me niet verkeerd ik hoop echt dat het een zwangerschapsstreepje is en dat die heel mooi op mag gaan lopen.
Dan ben je wel een heel uitzonderlijk geval 🙈 nog nooit eerder gehoord. Zo'n test reageerd alleen op hcg dus hoe kon dat dan? Weet je dat?
Ik wil je echt andere testen adviseren. Deze zijn echt rotdingen. Er staat een voor gedrukt blauw lijntje. Zodra het papier nat wordt, schijnt deze er dus door heen. Als ik deze moest geloven had ik al 6x zwanger geweest. Ik zou dus even langs de kruitvat gaan en daar 2 voor 5 halen. Ik duim voor je! Chantal, sommige meiden hebben veel meegemaakt en veel ervaring. Ik zeg niet dat jij dat niet hebt, maar iets respectvoller reageren zou wel op zijn plaats zijn
Oh ik ben heus wel respectvol hoor! Maar alleen naar mensen die dat ook zijn naar mij. Actie geeft reactie dus tja En trouwens ts heeft al een kv 2 voor 5 test gedaan!!
Sorry maar ik vind ook dat je een nogal vijandige manier hebt van reageren. Misschien handig om daar een beetje rekening mee te houden, komt echt niet vriendelijk over terwijl je het waarschijnlijk niet zo bedoeld
Je adviseert haar om een andere test te gaan doen en die van kruidvat te halen. Maar ze heeft al aangegeven dat ze die al gedaan heeft en daar ook een vaag streepje op had vandaar mijn reactie.
Dat heb je helemaal goed en iedereen hier probeert haar het juiste advies te geven, ook jij. Daar ia een forum ook voor. Echter, mag ook iedereen elkaar ergens op aan spreken toch. Dat doe jij tenslotte ook.
Ja maar die plaatst ze hier dus niet. En die andere dus wel. Maargoed. Ze heeft een positieve test en dat is het belangrijkste!
En ik laat jou niet in jouw waarde omdat...? Ik iets terug koppel wat mij opvalt? Als dat niet zo is, zeg je; Ballon, dat is niet zo. Prima toch? Maak er niet zo'n ding van. Als je het niet zo bedoeld, prima. Zo is hoe ik het las en hoe ik het dus opvat. Dus niet dat het per definitie dus zo is. In ieder geval. Ts is zwanger top! Fijne avond!
Laat ik maar de wijste zijn om hiermee te stoppen want wat ik ook zeg het blijft toch over en weer gaan. Ik ga dit topic niet langer volgen want deze negativiteit heb ik geen zin in.. Annk, Succes ik wens je een fijne zwangerschap en hoop dat alles goed blijft gaan!
Chantal wordt hier bekritiseerd maar diegene die dat doet js zelf ook niet echt respectvol. Luister dames; -we blijven dames - dit blijft internet Dus miscommunicatie kan gebeuren. Stop voortaan met zulke berichten in een topic?? Tsja heeft t een knaller van een kruidvat test: = zwanger!!!! Dus niet zoals een andere reactie: jij plast geen streepjes jij bent zwanger! Enjoy