Steken in borsten

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door Sweety28, 18 nov 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sweety28

Sweety28 Bekend lid

25 jun 2014
    808
    285
    63
    #1 Sweety28, 18 nov 2016
    Laatst bewerkt: 18 nov 2016
    Hoi meiden,

Afgelopen woensdagavond (10DPO) een positieve zwangerschapstest in handen! Mag dus zeggen dat ik heel erg pril zwanger ben (bijna 4 weken). Hééél erg gewenst maar absoluut nog niet verwacht. Nu heb ik in totaal 3 testen gedaan in een tijdsbestek van 36 uur: woensdagavond, donderdagochtend en vanmorgen. Het streepje is nog niet donkerder maar aan m'n lichaam voel ik wel degelijk dat er wat gaande is. Nu heb ik sinds gisteravond steeds enorme steken/pijnscheuten in m'n borsten wat vanaf de zijkant lijkt te komen. Ook voelt het beurs. Maar die steken voelen erg fel en heftig! Nu kan ik op internet hier weinig over vinden dus ben benieuwd naar jullie ervaringen? Het duurt steeds een aantal secondes en dan is het weer weg. Maar wel enorm fel/heftig! :(

2. Stemine

Stemine Actief lid

3 okt 2016
    302
    505
    93
    België
    hoort erbij, ik heb pijnlijke borsten sinds 5 weken ongeveer en kan er zelf amper aankomen. Als mijn vriend me te fel vastneemt, dan schreeuw ik van de pijn!

die pijnscheuten heb ik ook wel, bij mij gaat het vooral naar de tepel toe.

En mijn eerste 4 testen waren heel licht, vanaf dan werd het langzaam donkerder. Pas een knaller gehad op 4 dagen na NOD :)

3. Regina88

Regina88 Niet meer actief

Hoort erbij.
    Je borsten groeien en worden klaargestoomd om straks melk te kunnen geven.
    Kan ook zijn dat ze een beetje gaan branden en als ze snel groeien kan dat ook pijn doen, alsof ze opgezet zijn.
    Dat trekt vanzelf weer weg ;)

Deel Deze Pagina