Zwanger of niet

Discussie in 'Temperatuurkaartjes' gestart door tijgetje 85, 5 mrt 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. tijgetje 85

31 okt 2012
    25
    0
    0
    NULL
    NULL
    #1 tijgetje 85, 5 mrt 2017
    Laatst bewerkt: 5 mrt 2017
    Hallo allemaal,

Heb even hulp nodig, ik kan nergens een antwoord voor wat het verklaart maar zit vandaag op 15 dpo mijn temperatuur is nog steeds hoog maar ik test negatief.
    Ik heb vanmorgen getempt op de gebruikelijke tijd toen was mijn temperatuur gezakt naar waar hij altijd is voor de eisprong heb toen nog verder geslapen en 4 uur later weer mijn temperatuur opgenomen en toen was bij weer hoog snap er niks meer van heeft iemand van jullie misschien raad of zoiets ook meegemaakt ik hoor het graag.
    Groetjes

Hierbij een afbeelding van mijn temperatuur (hij is zo laag omdat ik via mijn mond meet altijd gedaan ook bij de eerste.)

Bijgevoegde bestanden:

2. kim2306

kim2306 Fanatiek lid

23 mrt 2015
    1.534
    142
    63
    Welke heb je ingevuld want dat hij dan hoger is is normaal omdat je basale temp dan anders is dan wanneer je op je gebruikelijke tijd tempt

3. tijgetje 85

31 okt 2012
    25
    0
    0
    NULL
    NULL
    15 dpo moet dan eigenlijk 35.6 zijn maar was 4 uur later 36,3 ( ook gemeten gelijk toen ik wakker werd)

4. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

15 apr 2011
    54.999
    15.618
    113
    Nabij Utrecht
    Dus de temp vandaag moet je op 35.6 zetten.
    Waarom zet je daar de waarde van 4 uur later neer. Dat maakt alles alleen maar nog onbetrouwbaarder.

Verder denk ik (gezien je slijmverlies) dat je ei pas dag 23 is geweest en je nu dus op 12 dpo ipv 15 dpo zit.

Tevens denk ik gezien je dalende temp van vandaag dat je ongi gaat worden helaas.

Oraal tempen wil ik je wel ten zeerste afraden.
    Je kaartje piekt als een malle en hierdoor is je eisprong zeer moeilijk af te lezen.
    Als je pertinent niet rectaal wilt meten, meet dan vaginaal. Dat de op 1 na betrouwbaarste manier.

Deel Deze Pagina