Hallo dames. Zou iemand even kunnen kijken en bevestigen of mijn eisprong goed staat op ff. Want hij gaf eerst cd 12 een twijfel kruis en sinds vanochtend een zeker kruis op 14 (wat mij ook veel aannemelijker lijkt).
Ik denk dat het kruis zelfs naar CD16 moet. Mits je temperatuur zo hoog blijft als vandaag. Eventjes afwachten dus...
Ja wil geen wijsneus uithangen hoor. Ma voor me gevoel is het ook cd14 Had op cd12 een positieve ovulatietest en op cd16 bij me zusje overnacht met het raampje open dus miss dat die daarom ook wat lager is me temperatuur. Even kijken wat het de aankomende dagen dus gaat doen dan. Maar hartstikke bedankt voor het meekijken hou het zeker in me achterhoofd
Als hij morgen en overmorgen zo hoog is als vandaag dan is hij op dag 16 gesprongen hoor Als hij echt op dag 14 al gesprongen was dan had je op dag 15 al een hogere temp richting 36.9-37.0 moeten hebben namelijk. Jouw basaal ligt namelijk op 36.7 en dus moet hij minimaal 36.9-37.0 zijn voor een eisprong. De dip op dag 16 komt dus niet van het open raam Heb je na dag 12 nog doorgetest? Een posi ovu is geen garantie tot het volgen van een eisprong.
Ja het nog steeds doorgetest ma een tuur of geen streepje meer te herkennen De lage rugpijn die ik altijd naar mijn eigen heb heb ik ook al 2 dagen. Me temperatuur is zo wie zo wel raar deze maand nog nooit zoveel plekjes gehad hahaha.
Als je nou je temp voor morgen en overmorgen alvast op 37.1 zet.... verspringt het kruis dan?? En mag ik je eerdere tempkaartjes eens zien? Vaak geeft dat ook een duidelijker beeld.
Dan verspringt die naar cd 12. Ook als ik de positieve ovulatietest eruit haal van cd12 Dit zijn mijn vorige temp kaarten. Heb deze maand een hele rare met veel plekjes vind ik.
Al wat wijzer geworden RoGiJuLi? Me temp was vanochtend 36.9 Als ik voor morgen 37 invul dan springt die ook naar cd 12 eisprong.
Ook als je de positieve test op CD12 weghaalt? CD12 klopt in ieder geval echt niet. Ik blijf toch bij CD16... Vooral ook gelet op je basale temperatuur van de andere kaartjes. Komt dat nog een beetje goed met de momenten waarop jullie seks hebben gehad ?
Ik blijf bij dag 16. Je basaal ligt rond de 36.7, dus een stijging van 0.01 graden is geen eisprong als hij daarna gelijk weer terug gaat naar basaal