Hoi lieve meiden, Sinds ongeveer 5 weken heb ik last van haaruitval..normaal had ik dat natuurlijk gewoon wel maar nu is het extra.... kent iemand dit ook? Groetjes van mij
Ik heb het ook heel erg, het is even een tijd weg geweest dat erge haar uitval. Maar sinds een paar maanden heb ik weer hele erge haar uitval, terwijl ik vrij gezond eet! Ik zal wel te kort hebben aan de b vitamine, zal misschien ook maar b-complex gaan slikken als het tenminste geen kwaad kan voor een evuntuele zwangerschap.
hier nog 1! ik hoorde van een vriendin die kapster is, dat dit heel goed met hormonen te maken kunnen hebben. Die zijn na zo'n pilstop natuurlijk aardig in de war. Ik ben nu een half jaar gestopt, maar helaas is de haaruitval er nog steeds. Vitamine b-complex slik ik ook al, maar het helpt bij mij niet heel erg goed helaas.
hier nog 1! ik hoorde van een vriendin die kapster is, dat dit heel goed met hormonen te maken kunnen hebben. Die zijn na zo'n pilstop natuurlijk aardig in de war. Ik ben nu een half jaar gestopt, maar helaas is de haaruitval er nog steeds. Vitamine b-complex slik ik ook al, maar het helpt bij mij niet heel erg goed helaas.