Lieve allemaal, Ik heb vandaag met mezelf afgesproken dat het niet uitmaakt wat er de komende maanden gebeurt, maar dat ik gewoon in april 2008 zwanger zal zijn!Dat gaat mij de rust geven, die ik niet echt heb. Daarom zal ik geen nieuwe NOD's meer doorgeven, wel mijn cyclusbanner aanzetten, want wel belangrijk dat ik mijn cyclussen een beetje door heb uiteraard. Iedere maandag kom ik met spanning kijken of er weer nieuwe zwangeren zijn... en ik blijf aan jullie denken! Dames, veel succes met zwanger worden/jullie zwangerschap en tot april 2008! Liefs Marleen
Aaaaaah meissie! Heeeeelveel succes! Ik hoop dat het eerder raakis! Laat je wel af en toe weten hoe het is? Niet alleen meelezen, ook reageren! In jou succesvolle topic! 8) Veel liefs Lola
cool! Hoop dat het lukt! Ik heb met en paar temp meiden 11-11-2008 vast gezet als datum dat we of zwanger of bevallen zijn!
Ik sluit mij hier geheel bij aan! Ik vind dit een fantastisch forum, maar ik maak mezelf gewoon gek... Ik had voorheen al vastgesteld met de huisarts dat als het in april 2008 nog niet raak is, we doorverwezen worden naar het ZH. Ik moet me emotioneel daar ook maar toe zetten, want ik het voelt soms alsof ik er zelf een beetje aan onderdoor ga... Ik blijven wel mn cyclusbanner vullen en ovu-testen, maar probeer er relaxer in te gaan zitten... Meiden en Marleen, allemaal heel veel succes en ik hoop dat jullie spoedig zwanger mogen zijn! Veel liefs en idd tot april 2008 Malina