Hallo Meiden Heb een vraag Ben rond de 26ste (ongeveer) ongesteld geweest en normaal ben ik het netjes om de 28 dagen en kon het dus niet geloven... dus had vanmorgen een testje gedaan maar echt een tuur tuur tuur streepje, je moest echt in het licht kijken.. vanmiddag weer naar de kruidvat gereden en een 2v5 gehaald en een predictor early... willen jullie mee kijken wat jullie zien ????
hoi laatste ongi was ergens rond de 26ste of 27ste dus hoever ben ik dan nu ongeveer? is De predictor early wel betrouwbaar? mvg
Dan zal je waarschijnlijk 4 weken en 1 dag zijn. Of 4 weken en 2 dagen. Ligt eraan waneer je 1 dag van je laaste menstruatie.
Duidelijk hoor! Gok dat je gisteren rond 12/13 dpo was aan de hand van je testen, maar bij iedereen is de hcg aanmaak verschillend. Gefeliciteerd!
Hihi daar had ik niet zoveel foto’s voor nodig hoor Hartstikke duidelijk! Die predictor is de betrouwbaarste die ik ken. Gefeliciteerd!
hoii heb net even getest met kruidvat hij staat er wel maar is nog wel licht is dit Dan wel positief? wanneer zou hij donkerder moeten zijn?? pfff maak me wel zorgen hoor... wat denken jullie ?