Hoi allemaal, Ik heb een vraagje heb enorme pijn bij het knutselen krijg echt krampen en heb 2 dagen erna ook krampen gekregen toen ik wakker werd . Heb er vandaag een beetje last van gehad . Verder heb ik iedere keer slijm bij het vegen in toillet. Hebben jullie daar ook last van gehad . Ook zijn mijn borsten wat groter geworden en zijn die blauwe aderen echt zichtbaar. Voor de rest ben ik soms moe . Misselijkheid heb ik helemaal niet en andere symptonen heb ik ook niet. Ben nu iets van 12 of 13 dagen overtijd (ga uit van langste cycles). Ik twijfel of ik zwanger ben , omdat ik nooit misselijk ben niet overgeef en alles gewoon kan eten. Heb zelfs enorme eetbuien. Ik ga aanstaande dinsdag of woensdag weer testen. Ik heb 10 dagen geleden getest maar toen was het negatief....
nou ik had weer een testje gewaagd hoor en je hoeft ook niet misselijk te zijn, wees blij dat je dat niet bent! liefs corinne
Waarom ga je pas dinsdag of woensdag testen? Ben je bang dat je toch niet zwanger bent? Als ik jou was zou ik vandaag al een test doen, maar ja... ik ben ook zo ongeduldig
Nee, dat niet maar mijn vorige test was ook negatief ik had begrepen dat als je een onregelmatige cycles hebt je beter kan wachten op 2 weken. Ik heb ook maar 1 zwangerschaptest over, ik vind het allemaal duur worden als ik iedere keer moet testen. Wilde voor de zekerheid wachten op die 2 weken dan. Ik had zelfs nog ergens gelezen dat je 4 weken moet wachten. Ik weet niet of dat overdreven is....
nou ik had het geweten hoor!had allang getest!zou wel graag willen weten of ik zwanger ben of niet! en die blauwe aders zien..is wel een symptoom!dacht ik! succes! liefs nikky
Pfff wat hou jij dat lang vol om niet tetesten hihi maar wat je beschrijft,Slijm bij het afvegen heb ik ook,soms dikke slijm soms normale slijm ik ben ook moe die blauwe aderen had ik altijd voor me menstruatie en nu ik zwanger ben ook denk dat het per vrouw toch altijd anders is met de symptomen misselijk ben ik in vlagen geweest en nu soms alleen nog na het eten dus dat valt wel mee ik zou gewoon een testje doen Spannend! Hoop voor je dat die positief is ik zal voor je duimen!
hallo ik heb al bijna drie weken al pijnlijke borsten.. heb vorige week test gedaan en die was negatief.. morgen moet ik naar de dokter..
Nee, wacht morgen dan kan is mijn man er ook kunnen we samen bekijken... ik ben best wel zenuwachtig , het valt me op dat ik buiten alleen naar kinderen, baby's en zwangere vrouwen kijk....
Spannend zeg,...ik ga morgen ook testen. Hopelijk kunnen we samen op roze! (snap inderdaad niet hoe je het zo lang vol hebt kunnen houden, knap hoor, ik ben ook zo ongeduldig)
we hebben tog maar effe gewacht.. met testen we wachten tot maandag dat is de dag dat ik een test kan gaan doen.. we vinden het nu wel heel spannend me humeur gaat er nie echt op vooruit hoor..
Ik heb getest maar het is helaas helaas negatief. Wat moet ik nu doen want ben nog steeds niet ongesteld moet ik naar ha gaan of moet ik wachten?
Ik zou na meer dan 2 weken overtijd wel naar de ha gaan, voor een bloedtest. Heb je je eisprong gevoeld of gemeten? Misschien was je eisprong later en ben je nu nog helemaal niet (veel) overtijd. Dan is het logisch dat je (nog) negatief test.