Zwanger of niet?

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door Stress, 7 sep 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

15 apr 2011
    55.047
    15.638
    113
    Nabij Utrecht
    Maar is hij wel duidijker dan je eerdere action testen als je ze vergelijkt binnen de tijd?
    De andere fotos zijn allemaal ver buiten afleestijd gemaakt en dus kan je niet meer vergelijken.

Overigens denk ik eerder dat je ei later was en je nu pas zo'n 10 dagen na ei zit ipv 4 dagen overtijd.

2. Stress

Stress Lid

7 sep 2018
    9
    0
    1
    Vrouw
    Ik heb normaal geen onregelmatige cyclus maar de eisprong kan deze maand later zijn geweest. Ik ben bang dat het gewoon weer afwachten wordt ik heb zelf niet het idee dat de streepjes veel duidelijker zijn maar misschien een heel klein beetje maar het streepje is al heen dun dus verschil tussen dun en dun vindt ik lastig te zien

3. vlinderCN

vlinderCN VIP lid

21 mei 2018
    5.389
    1.854
    113
    Vrouw
    Hoe weet je wanneer je eisprong was, heb je ovulatietesten gebruikt of temp je? Test lijkt wel lichter dan de allereerste foto die je gepost hebt maar dat was gisteren toch? Morgen nog even afwachten aangezien je hcg om de dag verdubbeld dus dan zou er morgem oploop te zien moeten zijn.

4. Stress

Stress Lid

7 sep 2018
    9
    0
    1
    Vrouw
    Nee dat heb ik allemaal niet gedaan hierbij nogmaals een overzicht van de foto’s

5. vlinderCN

vlinderCN VIP lid

21 mei 2018
    5.389
    1.854
    113
    Vrouw
    Tja dan is het toch even afwachten helaas, je kunt gerust minder ver zijn dan je denkt maar nog steeds ben ik bang dat je test van 6/9 donkerder is dan 8/9.
    Ik hoop voor je dat ie morgen weer donkerder is!

6. Elinetjeee

Elinetjeee Niet meer actief

Even een tip, hoe moeilijk het ook kan zijn
    Ik zou een digitale test doen met ochtendurine. Die tuurtests word je helemaal gek van.. het verschil hangt ook nog van het merk test af. Ik ben vandaag 6 weken, maar er is 1 test die serieus nu pas positief laat zien. Ik zie dat je jezelf veel te druk maakt en dit is ook niet goed voor je lichaam.

7. MamaZijnIsDeBom

MamaZijnIsDeBom Fanatiek lid

10 apr 2018
    2.317
    1.660
    113
    Vrouw
    Ik denk eigenlijk niet dat veel geld uitgeven aan een digitale hier gaat helpen. Ze is waarschijnlijk wel heel erg pril zwanger. De vraag is of het goed gaat. Omdat de test juist wat af lijkt te lopen.

8. Elinetjeee

Elinetjeee Niet meer actief

Tja... Ik denk niet dat je daar door tests doen achter kan komen. Ik zou er persoonlijk mee stoppen, want ze maakt zichzelf gek. Het weten veranderd niks aan de huidige situatie. Maak een afspraak met de verloskundige en vraag het daaraan. Het is een onzekere tijd, maar je kan er ook te veel mee bezig zijn hoor

Deel Deze Pagina