Zwanger of niet??

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door Lichtpuntje, 6 dec 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lichtpuntje

6 dec 2018
    34
    12
    8
    Vrouw
    In september miskraam gehad en vanaf oktober en november weer gaan
    Ik heb altijd een regelmatige menstruatie gehad tot Na n miskraam in oktober 2 weken later weer ongesteld en ondertussen bijna 3.5 week later nog steeds niet ongesteld er klopt iets niet en ik kan mn vinger er niet op leggen heb dan volgende week n afspraak bij de gynaecoloog maar dacht toch nog even te testen en dus een hele vage stomme streep ik heb mn laatste ongi dag 14 november berekend tot nu dus dan ben ik wel overtijd toch of reken ik verkeerd

2. Dracaena

Dracaena Fanatiek lid

27 dec 2014
    1.462
    187
    63
    NULL
    NULL

Na een miskraam kan je lichaam aardig van slag zijn. En je weet pas zeker of je over tijd bent als je daadwerkelijk een eisprong hebt gehad en wanneer dit is geweest. Deze kan namelijk ook later zijn geweest. Ik zou gewoon een andere test doen, dan weet je t zeker ;)

3. Dufel

Dufel VIP lid

10 sep 2014
    5.833
    1.469
    113
    Ben benieuwd hoe je cb is!
    En anders indd een predictor kopen

4. Lichtpuntje

6 dec 2018
    34
    12
    8
    Vrouw
    Ennnnn de test is net gedaan en ja hoor BINGO!

Bijgevoegde bestanden:

Whoopie, Joanne123, Kimberley92 en 5 anderen vinden dit leuk.
  5. Kaatje92

Kaatje92 Fanatiek lid

7 aug 2018
    4.572
    4.043
    113
    Vrouw
    Heb je hcg na miskraam er wel uitgetest?
    Zo ja, gefeliciteerd!

babyhope vindt dit leuk.
  6. Lichtpuntje

6 dec 2018
    34
    12
    8
    Vrouw
    Net een test gedaan en duidelijk zwanger

Bijgevoegde bestanden:

7. babyhope

babyhope VIP lid

23 jun 2009
    16.199
    1.082
    113
    Vrouw
    Mama
    somewhere
    Ik wil.je heel.graag feliciteren.
    Maar je zegt dus dat je een miskraam hebt gehad.hoever was je.

Heb je na de miskraam een negatieve test gehad?
    Deze test is een beetje licht ja voor over tijd te zijn.

Ik hoop echt oprecht dat dit van een nieuwe zwangerschap is. Maar dat kan je dus alleen zeker weten als je nu dezelfde testen blijft doen(predictor bijv. Of action testen voor de oploop te zien)
    Je hebt namelijk kans dat dit nog hcg van de miskraam is.

Kaatje92 vindt dit leuk.
  8. Lichtpuntje

6 dec 2018
    34
    12
    8
    Vrouw
    3 maanden geleden sat is er allang uit

9. Kaatje92

Kaatje92 Fanatiek lid

7 aug 2018
    4.572
    4.043
    113
    Vrouw
    Dit is ook wat ik bedoel!

10. babyhope

babyhope VIP lid

23 jun 2009
    16.199
    1.082
    113
    Vrouw
    Mama
    somewhere
    Dat weet je alleen door te testen meid. Hcg blijft lang hangen. Er hoeft maar een klein celletje te blijven zitten dan kan het best 9 weken duren hoor.
    Hier na april 8 a 9 weken hcg pas op 0. En pas als die onder de 5 is krijg je een eisprong.

11. Dufel

Dufel VIP lid

10 sep 2014
    5.833
    1.469
    113
    Gefeliciteerd!!

12. Kaatje92

Kaatje92 Fanatiek lid

7 aug 2018
    4.572
    4.043
    113
    Vrouw
    Bij mij heeft het in totaal ook een aantal maanden geduurd, dus daar moet je niet gelijk vanuit gaan.
    Ik hoop echt dat het een nieuwe zwangerschap is!

13. Verw8

Verw8 Niet meer actief

Dat ligt eraan hoe ver je was, hoe hoog je hcg was en hoe snel het weer gedaald is. Kan naar omstandigheden best een tijdje duren. Het is aan te raden om na een mk weer te testen om te zien of de test weer wit wordt.

Ik zou een predictor doen en over een paar dagen weer. Als de streep dan duidelijker wordt, mag je wel van een nieuwe zs uitgaan.

Ik begrijp trouwens niet helemaal hoe je rekent dat je nu overtijd zou zijn. Je zegt 3,5 week geleden ongesteld te zijn geweest? Dan zit je toch gewoon voor nod, tenzij je een erg korte cyclus hebt. En je zegt ovutesten te hebben gedaan maar geen LH piek gevonden? Dit kan er ook op wijzen dat je nog teveel hcg van de mk hebt en daarom geen eisprong.

babyhope vindt dit leuk.
  14. Lichtpuntje

6 dec 2018
    34
    12
    8
    Vrouw
    Beste meiden

Natuurlijk heb ik x op x getest of er nog hcg in mn lichaam zat maar alle testen wezen uit op negatief nu ondertussen 2 maanden later vanochtend nogmaals een test en BINGO! Ik wens iedereen die zwanger wil worden en zwangerschap bedankt voor het meedenken

maaike3 vindt dit leuk.
  15. Lichtpuntje

6 dec 2018
    34
    12
    8
    Vrouw
    Dankjewel

16. Verw8

Verw8 Niet meer actief

Lieve meid we denken alleen maar met je mee om evt teleurstelling te voorkomen. Als jij denkt dat het van een zwangerschap komt, dan feliciteer ik je van harte. Bij deze.

K00, Kaatje92 en Lichtpuntje vinden dit leuk.
  17. paula1984

paula1984 Niet meer actief

Dat zeg je er niet bij, en sommige hebben meegemaakt dat het lang kan duren en willen met hun eigen ervaring je behoeden.
    Daarbij komt dat je je eisprong niet gevonden hebt en daar kunnen deze testen ook nog op reageren zeker als je laatste menstruatie 3,5 week geleden tenzij je natuurlijk bekend ben met korte cyclus.
    Allemaal factoren waardoor je meerdere meningen en reacties krijgt :)

Kaatje92 en Verw8 vinden dit leuk.
  18. Maarr

Maarr Bekend lid

24 aug 2018
    613
    686
    93
    Begrijp de andere dames niet verkeerd, niemand wil dat je teleurgesteld wordt. Fijn zeg dat het weer gelukt is, gefeliciteerd :)

Kaatje92 en paula1984 vinden dit leuk.
  19. babyhope

babyhope VIP lid

23 jun 2009
    16.199
    1.082
    113
    Vrouw
    Mama
    somewhere
    Hopelijk loopt de test op.
    Dan zal ik je echt wel feliciteren.

Kaatje92 vindt dit leuk.
  20. Pinkie88

Pinkie88 Fanatiek lid

13 dec 2015
    3.747
    4.267
    113
    Ik denk dat ze die felicitaties nu al verdient hoor ;)

Ik denk dat er verwarring ontstond omdat mensen dachten dat je het Hcg na je miskraam er niet had uit getest. Als je dat wel gedaan hebt, dan is dit zeker weten van een nieuwe zwangerschap!
    Er onmiddellijk vanuit gaan dat een clearblue test reageert op lh vind ik een beetje twijfel zoeken.

Dus, hartelijk gefeliciteerd @Lichtpuntje! Hopelijk dit keer een goede zwangerschap!

KleineLai vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina