Dankjewel pinki zo lief van je misschien ben ik ook niet echt duidelijk geweest maar dacht de nodige info gegeven te hebben super aardig dat iedereen met me mee denkt natuurlijk daarom plaatste ik een topic
Ik vind het geweldig hoe iedereeen mee denkt begrijp niemand ook verkeerd hoor misschien was mn verhaal niet compleet genoeg waardoor ook onduidelijkheid ontstond
Is dat normaal dan dat er verschillende malen testers pozitief aangeven en daarna nogmaals bloed laten testen?
Zoals @paula1984 aangeeft, is dat in België de standaard gang van zaken, ja: je test positief (geen tuurtest) en dan laat je je bloed testen bij de huisarts...
Aangezien ik in nederland woon zal il dan ook maar het normale van nederland volgen door geen bloed te laten testen als ik in belgie had gewoont had ik dat wel gedaan
Niemand maakt je onzeker hoor. We willen je gewoon waarschuwen dat dat echt nog wel mogelijk kon zijn. Maar als je dat liever niet hoort dan kan je beter door testen tot je een knaller hebt en die dan plaatsen. We proberen allemaal mee te denken.
Kijk, ik wist niet dat je je hcg eruit getest had. Dan wil ik je uiteraard van harte feliciteren! Alle dames zijn hier om je te helpen en je te behoeden. Nogmaals gefeliciteerd.
Het is niet de bedoeling om je onzeker te maken maar je vraagt wel om onze mening en hier zitten nu eenmaal veel ervaringsdeskundigen. Ik wens je een goede zwangerschap toe. Ga er echter wel vanuit dat je waarschijnlijk nog voor je NOD zit dus dat je nog niet overtijd bent, dus bij een echo moet je niet schrikken als je wat minder ver zou zijn
Helaas ben ik al 2 dagen flink aan het bloeden en vandaag is het voor t eerst weer wat minder aan t worden ik ga iig er vanuit dat het weer mis is
Klote om te lezen.... kan natuurlijk nog alle kanten op maar snap dat het onzeker maakt. Sterkte voor nu!