Gister getest met predictor expres, zag na een paar minuten een tuurstreepje. Vandaag opnieuw getest en wederom een tuurstreep, ook op de wondfo zie ik iets vaags. View attachment 600641 Ik vermoed dat ik rond 10dpo zit. Kan dit nou nog wat worden? Het is niet veel duidelijker dan gister naar mijn idee. Ik heb nog weinig ervaring met de predictorstreepjes (niet zwanger is ook echt wit bij mij tot nu toe ) Wat denken jullie?
Moest even op m'n mobiel kijken, op het scherm van m'n pc zag ik niks. Maar op m'n telefoon zie ik 3x een vaag streepje! Voor 10 dpo ziet dit er goed uit. Kans is er zeker!
Okay, dat kan dus de reden zijn waarom hij nog wat vaag is Maar die van vandaag zie ik beter dan die van gisteren.
Dankje! Ja misschien is dat het, er staat wel echt iets op alle testen, en voel me nog steeds anders dan anders 4 dagen voor nod, daarnaast ook nog geen spotting wat normaal al 5 dagen van tevoren begint... maar moet morgen toch wel echt duidelijk roze zijn wil ik er vertrouwen in hebben
Nou... vandaag is alles weer terug naar blanco (zowel predictor als wondfo...) helaas pindakaas! Thanks iedereen